menu 10 på N 3210
Fra : Gammi

Dato : 22-02-01 19:28

er der nogen der kender noget til menu 10 på Nokia 3210 ?
hvis ja hvordan aktivere jeg den jeg har telmore abbonemt

Fra : Henrik Hansen

Dato : 22-02-01 19:43

>er der nogen der kender noget til menu 10 på Nokia 3210 ?
>hvis ja hvordan aktivere jeg den jeg har telmore abbonemt
[...]

køb et datakabel hor www.mobiltricks.com og hent programmet til at
aktivere netmonitoren, på min hjemmeside.

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : Claus Christiansen

Dato : 22-02-01 19:43

"Henrik Hansen" <sequel@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> køb et datakabel hor www.mobiltricks.com og hent programmet til at
> aktivere netmonitoren, på min hjemmeside.

Det er vist mere menu 11, menu 10 er hos Sonofon brugt til deres GISMO
services.

Claus

Fra : Henrik Hansen

Dato : 22-02-01 19:50

>Det er vist mere menu 11, menu 10 er hos Sonofon brugt til deres GISMO
>services.
[...]

Jamenøø. Telmore. Er det ikke TDM ?

Det kommer vidst også an på SIM-kortet, om den menu ligger der. Hvis
ikke den er der, vil menu 10 blive Netmonitoren, når den aktiveres...

Fra : Gammi

Dato : 22-02-01 20:48

jeg må vist formulere mig anderledes det er en menu lige som gismo

Fra : Jogge

Dato : 22-02-01 21:15

Den kan du ikke aktivere, du skal have et simkort som kører med Sim tools
kit eller hva det nu end hedder, det svarer til Sonofon's gizmo halløj
på det specielle tool kit kort er der også mere plads, så det er lidt cool
,o)

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 22-02-01 22:37

Kan man ikke selv lægge den der Gismo menu ind på ens simkort??

Fra : Jogge

Dato : 23-02-01 08:20

Ved det ikke, kender ikke så meget til Sonofon, men hvis det kører på samme
måde som TDC's kort, så kan du ikke. Men det kommer på alle nye 32K simkort