Browser/prog der viser PHP sider direkte f~
Fra : Morten

Dato : 19-09-02 17:27

Hejsa!!! :)

Jeg sider med en php side... Men jeg er godt træt af at skulle
uploade den hele tiden, når jeg vil se resultatet :( Er der ikke
et program / browser der kan vise serversider direkte fra
computeren? Mit IE gider ihvertfald ikke at vise php sider :P

På forhånd tark :]

// Morten :D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-02 17:31

On Thu, 19 Sep 2002 16:27:26 +0000 (UTC), Morten <enemiga@hotmail.com>
wrote:

>Er der ikke
>et program / browser der kan vise serversider direkte fra
>computeren?

En simpel mulighed var at installere en webserver på din egen maskine,
der kan behandle PHP-siderne.

--
- Peter Brodersen

Fra : wuddles

Dato : 19-09-02 20:50

> [...]
> uploade den hele tiden, når jeg vil se resultatet :( Er der ikke
> et program / browser der kan vise serversider direkte fra

Jeg ved at der er "Run & Preview" i PHP Master Editor (shareware)
Som kan hentes her: http://www.tucows.com/preview/253415.html

Det kræver bare du har PHP installeret på din computer
Som kan hentes her: http://www.php.net/downloads.php

--
Mvh. \/\/uddles
IslandsBrygge@hotmail.com

Fra : Thomas Iversen

Dato : 19-09-02 21:42

Opsætningen af en web-server der kan håndtere php-sider, er ikke det mest
logiske her i verden.
Så kig evt. på den gudsbenådigede side
http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/, som giver en slavisk
gennemgang af denne procedure.