Re: Nu man snakker om
Fra : Louise Viborg

Dato : 19-09-02 16:25

Hej TH!
Hvis du tager på en katteudstilling, vil du opdage, at de fleste katte
tar al virvaret med ophøjet ro. Min egen hunkat nyder al den
opmærksomhed hun får på sådan en udstilling, og kommer med ud og går tur
i sele i hallene. Hvis hun ikke kunne li at være der, ville hun jo ikke
gå rundt på den måde, med halen højt til vejrs og snakke med alle de
folk hun møder. Der er også mange katte der pænt ligger på dommerbordet
og venter på, at dommeren har skrevet deres bedømmelse færdig

Selvfølgelig er der katte der ikke bryder sig om udstillinger, og det
respektere de fleste. Hvis katten viser tegn på, at den ikke kan lide
det, så kommer den ikke med mere.¨

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-09-02 21:07

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> skrev i en meddelelse
Min egen hunkat nyder al den
> opmærksomhed hun får på sådan en udstilling, og kommer med ud og går tur
> i sele i hallene.

Hej Louise.
Må man godt det? Jeg synes, jeg har set et sted, at de skal blive i buret
(bortset fra under bedømmelse, selvfølgelig). Men jeg har da også selv tænkt
på, om de ville synes det var sjovere at blive "luftet" lidt (det er jeg nu
ikke sikker på at mine ville, der plejer at være vild trængsel på
udstillingerne).

Mvh. Else.

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-09-02 15:48

Hej Else!
Jeg kan godt se hvad du mener Men der er ikke nogen der har brokket
sig endnu Desuden synes publikum også at det er sjovt at der kommer
en kat rendende og vil snakke på den måde. Så ser de dem også lidt på en
anden måde end i burene, og jeg får tit en god snak med en del af dem,
mens Vianna bliver nusset

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 20-09-02 20:48

Ja, jeg ville bestemt heller ikke have noget imod, at I kom valsende forbi,
så jeg kunne nusse hende - jeg synes, hun er skøøn

Mvh. Else.

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-09-02 22:13

> Ja, jeg ville bestemt heller ikke have noget imod, at I kom valsende forbi,
> så jeg kunne nusse hende

L: Hvis du kommer til udstillingen i Odense d. 23/11, så kan det jo være
vi tilfældigvis gør Kender du den type kat, der bare tror at ALLE
elsker den *G*

- jeg synes, hun er skøøn

L: Tak skal du ha Vi er også meget glade for hende