Linjenummer?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-09-02 14:20

Hej,

Findes der et simpelt program, der kan fortælle mig hvilken linje i mit
asp-dokument der eksempelvis er linje 166, hvis serveren melder fejl der.
Det tager lidt lang tid at tælle...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 19-09-02 14:26

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev

www.google.com + gvim 6.1 = et godt prog.

--
/Palle Svendsen

Spar penge på dine .com/net/org/biz/info domæner.
Betal kun 90 kr. i Årsafgift plus GRATIS oprettelse/flytning

Fra : Chrisser

Dato : 19-09-02 14:28

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der et simpelt program, der kan fortælle mig hvilken linje i mit
> asp-dokument der eksempelvis er linje 166, hvis serveren melder fejl der.
> Det tager lidt lang tid at tælle...

Der findes flere gode editorer, der har linienummer på koden
- bla EditPlus, som kan hentes og prøves gratis i 30 dage.
Den kan bla. hentes her:
http://www.udvikleren.dk/show.php?mode=download&id=10

EditPlus er også en af de editorer der benytter sig af farvede koder og er
derfor god at arbejde med !

Chrisser

Fra : WebLock

Dato : 19-09-02 14:59

Notepad virker fint (i hvert fald den i win2k) - CTRL + G

WebLock

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-09-02 20:01

> Notepad virker fint (i hvert fald den i win2k) - CTRL + G

Der kan man bare se. Tak for det!

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 20-09-02 14:58

> Findes der et simpelt program, der kan fortælle mig hvilken linje i mit
> asp-dokument der eksempelvis er linje 166, hvis serveren melder fejl der.
> Det tager lidt lang tid at tælle...

www.textpad.com

Bedre editor findes simpelthen ikke! Du kan endda få den til at farvekode de
forskellige elementer i asp-syntaksen..

Mvh Thomas

Fra : SumSum

Dato : 21-09-02 20:30

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> www.textpad.com
>
> Bedre editor findes simpelthen ikke! Du kan endda få den til at farvekode
de
> forskellige elementer i asp-syntaksen..

Jeg bruger den selv, men oplever at UltraEdit er bedre til at finde start og
slut på koderne. Textpad bliver forvirret over gåseøjne og kommentartegn, så
jeg er ikke enig i at der ikke findes en bedre. Derudover kan UltraEdit
hente og gemme direkte på servere via FTP protokollen. Det kan Textpad ikke.

SumSum

---