variabel i SSI
Fra : Thomas

Dato : 19-09-02 13:44

Jeg har brug for at få en variabel indlejret i min SSI
<%
Response.Write "<!--#include virtual=nyheder/nyhed" &
Request.Querystring("nyhedsID") & ".htm-->"
%>
Hvordan kan jeg gøre det?

Mvh. Thomas

Fra : Hintzmann

Dato : 19-09-02 13:48

"Thomas" <asd@asdsa.de> wrote in message
> [...]
> <%
> Response.Write "<!--#include virtual=nyheder/nyhed" &
> Request.Querystring("nyhedsID") & ".htm-->"

Det gør man ikke da include-filer bliver inkluderet ved loadtime og først
bagefter bliver din ASP-kode fortolket.

Så nodo

Hintzmann

Fra : Thomas

Dato : 19-09-02 14:02

Ok...det havde jeg en fornemmelse af. Når, men så ligger jeg den html der
skulle inkluderes ned på db niveau og trækker det ud derfra.

Fra : Tobias Hinnerup

Dato : 19-09-02 16:58

"Thomas" <asd@asdsa.de> wrote in message news:amchrr$2ust$1@news.cybercity.dk...
> [...]

Du kan evt. bruge noget ala http://www.hinnerup.net/2002/experiments/include/

/Tobias

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-09-02 13:54

"Thomas" <asd@asdsa.de> escribió en el mensaje
> Jeg har brug for at få en variabel indlejret i min SSI

Iøvrigt et spørgsmål der bør indgå i FAQ'en
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann