Personlige indstillinger
Fra : Martin Mouritzen

Dato : 19-09-02 12:06

Hello folkens,
Er der nogen mulighed for at få fat i brugerens personlige
indstillinger, mht. farve, font osv. i Windows? Det skal bruges til en
IE only applikation, så hvis JavaScriptet (eller VBScript?) kun virker
i IE, så gør det ikke så meget.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-02 16:07

Thu, 19 Sep 2002 13:05:34 +0200, skrev Martin Mouritzen
<martin@fez.dk>:

> [...]
>indstillinger, mht. farve, font osv. i Windows? Det skal bruges til en
>IE only applikation, så hvis JavaScriptet (eller VBScript?) kun virker

Jeg ved ikke, hvordan man evt. kunne gøre det med script, men man
kan lave det meste med css.

Du angiver (background-)color som window, windowframe eller
windowtext.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 20-09-02 17:04

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Knud Gert
Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Jeg ved ikke, hvordan man evt. kunne gøre det med script, men man
>kan lave det meste med css.
>
>Du angiver (background-)color som window, windowframe eller
>windowtext.

Jeg siger mange tak, det var præcis hvad jeg skulle bruge. :)

Efter dit svar søgte jeg lidt på Google, og fandt følgende URL, hvor
de forskellige muligheder fremgår (i bunden).

<URL:http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/colors/colors.asp>