P4S8X ATX LAN SATA
Fra : S@ndman

Dato : 19-09-02 09:26

Hejsa,

Hvor mange W skal PSU'en være på for at køre subj...??

S@ndman

Fra : Benny

Dato : 19-09-02 11:28

I manualen står der, mindst en 230W og en 300E for et fuldt konfgureret
system.

Mvh B

Fra : S@ndman

Dato : 19-09-02 11:32

"Benny" <bennyh@REMOVETHISsol.dk> skrev i en meddelelse
> I manualen står der, mindst en 230W og en 300E for et fuldt konfgureret
> system.

300E...?? Hvad menes præcist med et fuldt konfigureret system...??

S@ndman

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-09-02 14:38

prøv at gikke på dit tastatur: E og W sidder lige ved siden af hindanden, så
det er nok det der menes, tror du ikke?

> 300E...?? Hvad menes præcist med et fuldt konfigureret system...??
>
> S@ndman

fuldt konfigureret er vel med et par diske, netkort, lydkort osv - ting som
jo alle kræver strøm - modsat et minimal system med proc, gf-kort, harddisk
og cd-drev!

morten

Fra : S@ndman

Dato : 19-09-02 14:44

"Morten Jensen" <morten.j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at gikke på dit tastatur: E og W sidder lige ved siden af hindanden,

> det er nok det der menes, tror du ikke?

Selvfølgelig.....havde ikke lige luret den...)

S@ndman

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 19-09-02 15:22

Morten Jensen wrote:

> prøv at gikke på dit tastatur: E og W sidder lige ved siden af hindanden, så
> det er nok det der menes, tror du ikke?

"gikke"...

*LOL*

/klaus

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-09-02 15:35

ja, ja...bare grin af os ordblide!!!!

/morten

Fra : Compagny

Dato : 19-09-02 15:41

> 300E...??
Skulle self. have været 300W

>Hvad menes præcist med et fuldt konfigureret system...??

Det er vel grafikkort, harddiske, og cdrom drev osv.. De 230W er nok til at
trække bundkorte, og et lille bitte micro grafikkort, men hvis du vil have
Geforce, brænder, DVD skal du op i en 300E ehh. 300W

Hygge
SFC

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 20-09-02 07:58

> 300E...?? Hvad menes præcist med et fuldt konfigureret system...??

Noget der bruger strøm. Især CPU.
F.eks. Tbird 1400 og XP 2100+, som er nogle storslugere.
I et "overkonfigureret" system, dvs. brænder 7 stk 7200rpm HDs,
osv. skulle jeg hilse at sige at en standard (ringe) 300W PSU er i
underkanten.

mvh
Jeppe Seidelin Dam