Søren Augustinus Marius Sørensen
Fra : Tonni Boysen

Dato : 19-09-02 08:51

Hjælp søges
Da jeg er kørt fast, vil det glæde mig meget hvis jeg kunne få hjælp til
at finde oplysninger om følgende; Søren Augustinus Marius Sørensen gift
med Birthe Bengtsen den 14 nov 1890 i Vester Nebel kirke. Ved bryllupet
står han som værende 26 år og at han kommer fra S. Vildstrup, det har
ikke været muligt for mig at finde ham i S. Vilstrup sogn! Jeg ved at de
får et barn Julijane Benedikte Sørensen som bliver født den 19 feb 1894
i Almind sogn, Brusk herred, Vejle amt. Men herefter ved jeg ikke mere.
Hvis en eller fler af gruppens medlemmer ligger inde med oplysninger om
ovenstående, eller kan finde tid til at slå dem op i kirkebøgerne vil
jeg være taknemmelig.
Med venlig hilsen
Tonni Boysen