Ny Mus
Fra : The Phantom

Dato : 19-09-02 08:17

Jeg har lige nu en razor boomslang 2000 som jeg er glad for og har brugt i
over et år nu. Men den har lidt problemer med at hænge nogle gange så jeg er
begyndt og kikke efter en ny mus.
Mit valg står lige nu på
Logitech MX500 Optical Mouse 8-button + Wheel / USB til 371
Eller
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 Bulk 5-button + 1 Wheel / PS/2 / USB
Til 299 kr

Jeg går især efter boomslangens hurtighed og mulighede for at man ikk
flytter den så langt for at vende rundtr :)

Alle gode råd / erfaringer modtages

Mvh The Phantom

Fra : The Phantom

Dato : 19-09-02 08:17

Damn staver af lort lige nu :(

Fra : [9000]Skolepraktik

Dato : 19-09-02 10:40

"The Phantom" <ThePhantom@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg går især efter boomslangens hurtighed og mulighede for at man ikk
> flytter den så langt for at vende rundtr :)

hey, Jeg havede selv en Razor Boomslang 2000 for 1mdr siden og jeg valgte at
købe en MS intelli explorer 3.0 som jeg er rigtig glad for den minder meget
om Razor virker bare som om kvaliteten er bedre ogden er meget bedre
ergonomisk. Dens optik er oxo meget god, så god at man ka bruge den klare
Icemat.

Mvh
Lasse