Køb af digi kamera
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-02 22:05

Hej

Er det muligt at købe et ordentligt digital kamera med LCD display til ca
1000,- ?

mvh elvis
--
elvis's email - elvis (a) beskedboks.dk
http://www.radiostorm.com - Online rock radio

Fra : Madsen

Dato : 18-09-02 22:19

elvis skrev:

> Er det muligt at købe et ordentligt digital kamera med LCD display
> til ca 1000,- ?

Prøv et kig i news:dk.fritid.foto

Madsen.

Fra : CeeCee

Dato : 19-09-02 13:36

Ja, og hvor kan man købe en nysynet BMW 540i fra 1999 til maks 4000,-

På forhånd tak.

Fra : goofy

Dato : 19-09-02 13:45

Hej

> Ja, og hvor kan man købe en nysynet BMW 540i fra 1999 til maks 4000,-
Jeg har ikke set en BWM som du nævner til kr. 4000,
men jeg har set at Aldi har solgt et digital kamera ( ca. 1 md. siden )
med ldc for kr. 800-900,oo , de blev revet væk, det var kun 1 mill.
pixels men han skrev jo ingen krav udover LDC.
Til din info kan jeg også nævne at Aldi solgte en bilradio til MP3 for
en god tusse

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-02 17:09

Det kunne nu være dejligt hvis folk ville svare uden sarkasme.
Der er jo nogen der ikke har forstand på digi-kamera-priserne

mvh elvis

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-02 17:52

"elvis" <-> wrote in message
> Det kunne nu være dejligt hvis folk ville svare uden sarkasme.

Det kunne hjælpe at bruge den rigtige gruppe...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Juul

Dato : 19-09-02 19:48

"elvis" <-> skrev i en meddelelse
> Det kunne nu være dejligt hvis folk ville svare uden sarkasme.
> Der er jo nogen der ikke har forstand på digi-kamera-priserne

Næhh, det ville være ret kedeligt, hvad der derimod ville være rart var hvis
folk kunne finde ud af at citere korrekt.

Jesper Juul
Try this at home:
www.usenet.dk

Fra : pwa

Dato : 19-09-02 21:15

"Jesper Juul" <nospam@linuxplanet.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
hvis
> folk kunne finde ud af at citere korrekt.

Jesper...
smut du hen til fotohandleren, der er ikke meget her, du kan bruge til
noget..

pwa .

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-02 05:49

"pwa" <pwa@mail.dk> wrote in message
> Jesper...
> smut du hen til fotohandleren, der er ikke meget her, du kan bruge til
> noget..

Hvad skal Jesper ved fotohandleren?

Fra : Jesper Juul

Dato : 20-09-02 07:27

"pwa" <pwa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hvis

> Jesper...
> smut du hen til fotohandleren, der er ikke meget her, du kan bruge til
> noget..

Øhhh, hvorfor skulle jeg gå til en fotohandler ?

--
Mvh Jesper
Try something funny: