Så har jeg endelig fået taget mig sammen
Fra : Britt Johannesen

Dato : 18-09-02 19:05

Til at få oprettet en profil + album :)
Det kommer mere på senere

Håber i syntes om mine to små - store - vidundere ;)

Kattelig hilsen
Britt

Fra : Bente Jepsen

Dato : 18-09-02 19:13

> Håber i syntes om mine to små - store - vidundere ;)

Hej Britt

Nej hvor er de flotte, især på billedet ved vasken.

Mange hilsner
Bente

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-09-02 19:41

Hej Britt!
Nej, hvor er de´dejlige de to
Hvordan klarer Chili det egentlig uden tænder? Det var dog synd for
hende
Nu kan jeg pludselig ikke huske hvad din han hedder, men hold da kæft
hvor er han lækker!!!!! "nusnus"

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : Britt Johannesen

Dato : 18-09-02 19:32

Hejsa

Da hendes betændelse var så slem, at valget stod mellem aflivning eller tand
udtrækning, prøvede vi selvfølgelig det sidste - under kyndig vejlledning
fra vores dyrelæge.
Ærligt talt var jeg meget skeptis, men hun har det fremragende. Jeg har
aldrig oplevet hende så glad, legesyg og tyk - pga. af tandsmerter spise hun
nemlig ikke ret meget.
Hun får tørfoder ligesom Monty og det er heller ikke noget problem, det ser
dog lidt sjovt ud når hun gumler i maden ;)
Konklusionen er, at hun har et rigtigt godt katteliv og vi har bestemt ikke
fortrudt det - alt for den lille dame :))

Og tak, Monty er en rigtig lækker bamse :)

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 19-09-02 07:34

"Britt Johannesen" <brittj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Håber i syntes om mine to små - store - vidundere ;)

Hej Britt

Jamen det gør vi da
Det ser ud til at de rigtigt nyder tilværelsen.

--
Mange hilsener
Danielle Villefrance

"If man could be crossed with the cat,
it would improve man but deteriorate the cat."
Mark Twain

Fra : Britt Johannesen

Dato : 19-09-02 15:34

Hej Danielle

Ja, er han ikke blevet en flot fyr ?
Vi syntes selv han minder lidt om sin far ;) om ikke andet så på størrelsen.

Kærlig hilsen
Britt

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 19-09-02 17:43

> Ja, er han ikke blevet en flot fyr ?
> Vi syntes selv han minder lidt om sin far ;) om ikke andet så på
størrelsen.

Hej Britt

Jo han er blevet rigtig flot. Jeg er faktisk lidt misundelig,
brormand's hage er ikke lige blevet så stærk
Det ser faktisk ud som om han er større end Pinky ( Ja, Louise det er
en "killing" fra Pinky). Det er da ik' så ringe i en alder af 10 mdr,
meeeen han var nu heller ikke helt lille da han flyttede
hjemmefra
Dejlig er det også at se at Chilli og han har det så godt sammen.

Kærlig hilsen
Danielle

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-09-02 16:30

Oi Er han søn af Pink Floyd?

Fra : Britt Johannesen

Dato : 19-09-02 16:31

Ja, det er han :)
Desværre tror jeg bare han er helt så flot som sin far...
Kun i vores øjne :)

Hilsen
Britt

Fra : Lars Dahl

Dato : 19-09-02 22:41

> Ja, det er han :)
> Desværre tror jeg bare han er helt så flot som sin far...
> Kun i vores øjne :)
>
> Hilsen
> Britt

Hej Britt

Så er det da godt at jeres øjne er de eneste der tæller i den sammenhæng *S*
Men i mine øjne er han nu også en flot fyr...

Mvh Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-09-02 17:30

Så kan jeg bedre forstå, at jeg faldt sådan for ham Dejlig bamse,
ligesom sin far