Unlock af N3210 i kbh?
Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 22-02-01 17:58

Hvem kan unlocke en 3210 for mig i København ? Jeg vil godt betale for det!

Mail mig venligst

Mvh
Erik

Fra : Henrik

Dato : 23-02-01 07:54

Hej

Jeg er også villig til at spytte i kassen for at få min unlocked, KBH
ligeså - så smid en mail

Mvh
Henrik
_______
HUSK AT FJERNE XX_ ved svar
_________

Fra : Kirsten Skov

Dato : 23-02-01 15:21

Jeg er også med i samme båd, som jer andre.. Måske vi kan få et godt tilbud
med mængde rabat *g* Skynd jer nu at skriv i tekniske hjælpsomme mennesker
Send en mail. Hilsen Trine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 15:34

Kirsten Skov skrev:

>Jeg er også med i samme båd, som jer andre.. Måske vi kan få et godt tilbud
>med mængde rabat *g* Skynd jer nu at skriv i tekniske hjælpsomme mennesker
>Send en mail. Hilsen Trine

Jeg har lige fundet ud af hvordan man gør. Har I ikke mod på det selv
( se <8asc9tsklmc1umqibr12rcet47qq43tq68@193.162.153.117> ), vil jeg
godt gøre det - men jeg bor i Greve. Og det foregår på eget ansvar, og
mod en 6 pack påskebryg pr. styk :)
--
venligst
/Lasse