Hjælp mig med Flash!
Fra : Flashbruger

Dato : 18-09-02 15:54

Hej alle sammen jeg skulle lige spørger om nogen af jer ved hvor der er
nogle sider man kan lære flash perfekt at kende jeg er færdig med
www.altomflash.dk men det var bare om hvordan man kommer igang og bruger
det men det jeg vil lære er at hvordan man laver en hjemmeside i flash
og når jeg bliver god hvordan man så laver små(store)film og spil en god
side PÅ DANSK for jeg er ikke så god til engelsk og de andre sporg men
hvis der er et sted hvor man kan lave loge'er eller noget andet fedt med
flash som er på engelsk eller tysk så er det ligemeget så må i gerne
skrive siden.

På forhånd tak for en god hjælpe side http://www.Kandu.dk

http://www.kandu.dk/