Underlige Netscape problemer.
Fra : Ghashûl

Dato : 22-02-01 17:41

Hej!

Jeg har på min side en menu som virker fint i IE og Lynx, og også i
Opera har jeg fået at vide.

I Netscape laver den dog det sjove at den lægger sig over teksten
(lidt svært at forklare, den sidder som den skal ude i siden, men al
tekst der står ud for den forsvinder...

http://www.ghashul.dk/main.asp
JavaScriptet som styrer menuen ligger her: http://www.ghashul.dk/rc.js

Er der nogen der umiddelbart kan sige hvad der er galt?

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-01 22:23

Ghashûl <ghashul@ghashul.dk> skrev:

> Er der nogen der umiddelbart kan sige hvad der er galt?

Ja. Du har sat width="100%" i den tabel hvor knapperne ligger. Den ligger
ganske vist i en <div> i en bestemt bredde, men det skider NN4 altså på.

Faktisk behøver du slet ikke definere bredden af tabellen, det skal
knapperne nok sørge for.

> BORDER="0" BORDERCOLOR="#000000" WIDTH="100%"

Hvad laver bordercolor når du har sat border="0"?

--
Allan

Fra : Ghashûl

Dato : 23-02-01 02:16

On Thu, 22 Feb 2001 22:22:54 +0100, "Allan Vebel" <allan@vebel.dk>
wrote:

>Hvad laver bordercolor når du har sat border="0"?

LOL... Hvad man ikke finder på når man er træt???
Jeg takker tusind gange for din hjælp. Det er vildt som man kan stirre
sig blind på noget kode.

Nu er spørgsmålet så om det virker i Netscape, when all is said and
done.