Hvad kan jeg sælge for?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 18-09-02 13:07

Hejsa!
Jeg er en pige på 14 år der har redet en norbage/araber blanding op så den
kan alle de grundlæggende øvelser:
schenkelvigning i skridt trav galop, scancemant, (stavet rigtigt?),
forpartsvending, bagpartsvending osv.
Hun er 10 år og er en 137 i stg.
hun springer 120cm i løsspring.hun er ren i dyrelæge tjek.
Men jeg ved ikke hvad jeg skal sætte prisen til ´´?... Er der nogen der kan
hjælpe mig.
Hilsen Ida

Fra : Tine Gade

Dato : 19-09-02 11:20

Fra : Monica Petersen

Dato : 20-09-02 16:08

Jeg syntes at ponyen lyder som en god reel pony...
Hvis dens temperament er "børnevenligt" ville det blive en alletiders
begynder pony... så jeg mener sagtens at du kan tage mellem 8.500-10.000 kr
for din pony - specielt når alt det grundlæggende er i den.

Hilsen Monica