Problem med Webalizer.
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-09-02 12:37

Hej!

Jeg har installeret Webalizer og den kan da også fint analysere den
nuværende access.log men den har lidt problemer når det kommer til de
andre filer (f.x. access.log.3.gz).

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg skal få den til at læse alle
filerne.

Udover det, er der så andre Apache log-analyzere der er bedre?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Michal Wodzinski

Dato : 18-09-02 12:55

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-09-02 13:04

On Wed, 18 Sep 2002 13:54:37 +0200, Michal Wodzinski <michal@null.dk>
wrote:

>Jeg går ud fra det er pakkede filer? Den kan nok ikke finde ud af at pakke
>dem ud...

Det er korrekt. Gik ud fra den kunne finde ud af det.

>Min kæreste har kig på Analog. Den skulle være ret god.

Den må jeg jo så også lige prøve!

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 18-09-02 13:11

Stefan Bruhn wrote:

> Jeg har installeret Webalizer og den kan da også fint analysere den
> nuværende access.log men den har lidt problemer når det kommer til de
> andre filer (f.x. access.log.3.gz).

Overvej at køre webalizer inden logfilroteringen og kig på Incremental - jeg
har løst problemet på den vis og det fungerer ganske udemærket.

/Rasmus

If I wanted a blue screen, I would type "xsetroot -solid blue"
- not D:\WINNT\SETUP

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 18-09-02 13:15

On Wed, 18 Sep 2002 14:11:01 +0200, Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Overvej at køre webalizer inden logfilroteringen og kig på
> Incremental - jeg har løst problemet på den vis og det fungerer
> ganske udemærket.

Er der nogen der har lokket webalizer til at lave statistik for mere
end et år?

Jeg synes ikke jeg umiddelbart kunne se hvordan, da jeg kiggede i
manualen...

Mvh.

--
"Så har den første snøen falt Adam Sjøgren
men det er ikkje derfor det er kaldt" asjo@koldfront.dk

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 18-09-02 13:22

Adam Sjøgren wrote:

> Er der nogen der har lokket webalizer til at lave statistik for mere
> end et år?

Jeg har opgivet det (men heller ikke brugt så meget tid på det). Det er blot
lidt fjollet, for de genererede billeder såvel som html-statistikker ligger
der jo for mere end et år...

/Rasmus

People are lonely because they build walls instead of bridges.