Preloader problem
Fra : Frank Sørensen

Dato : 18-09-02 11:30

Hej gruppe

Jeg har været ved at forsøge mig med at lave en preloader i flash 5. Og når
jeg tester den med --> Test movie --> show streaming, venter den da osse med
at starte til hele filen er loaded, men jeg får ikke vist mit load grafik.
Den står bare i frame 0 indtil det hele er loaded.

Hvad gør jeg galt.?

Fra : Frank Sørensen

Dato : 18-09-02 11:36

Tilføjelse til tidligere.

Man når lige at se den loader de sidste bytes, men der er ingen ting før den
når der hen.

*** KODEN ***

// Specify how many frames to load before playing.
var loadAmount = _totalframes;

// If the required number of frames have finished loading...
if (_framesloaded == loadAmount) {
// ...start the movie
gotoAndPlay("beginMovie");
} else {
// ...otherwise, display the load status
// then go back and check load progress again.

// First, determine the loaded and total kilobytes.
loaded = Math.round(getBytesLoaded() / 1024);
total = Math.round(getBytesTotal() / 1024);
percent = Math.round((loaded/total) * 100);

// Display the loaded kb, total kb, and percentage of
// kb loaded in text fields.
bytesLoadedOutput = loaded;
bytesTotalOutput = total;
percentOutput = percent + "%";

// Set the width of the loadBar to a percentage of
// the loadBarHousing.
loadBar._width = loadBarHousing._width * (percent / 100);

// Now go back and check load progress.
gotoAndPlay("loading");
}