Logitech Dual Optical
Fra : Snavox

Dato : 18-09-02 11:07

Hej.

Jeg har problemer med min dual optical på USB. Kun den ene diode lyser og
kun ganske sjældent (et blink hvert 3. sekund, hvilket gør den ubrugelig)

Hvad gør jeg? Har nyeste MouseWare og MSI KT266 Pro med USB 2.0, men
problemet er det samme uanset hvilken USB-udgang jeg bruger.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Rune Manscher

Dato : 18-09-02 11:12

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg har problemer med min dual optical på USB. Kun den ene diode lyser og
> kun ganske sjældent (et blink hvert 3. sekund, hvilket gør den ubrugelig)

Min har fint lys i begge to, lyder lidt mærkeligt.

> Hvad gør jeg? Har nyeste MouseWare og MSI KT266 Pro med USB 2.0, men
> problemet er det samme uanset hvilken USB-udgang jeg bruger.

Har du prøvet ps2 ?

*Rune

Fra : Snavox

Dato : 18-09-02 12:26

Hej igen.

> Har du prøvet ps2 ?

Ja - samme problem. Jeg tror, at Leony nedenfor har ret i, at den er defekt.

Så må jeg til at grave fakturaen frem.

Hilsen Poul

---

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-09-02 19:00

> Ja - samme problem. Jeg tror, at Leony nedenfor har ret i, at den er
defekt.

> Så må jeg til at grave fakturaen frem.

Hehe,, Det behøver du ikke...

Ring bare til Logitech..

Så skal du vist bare klippe stikket af, og sende stikket i en konlut til
Holland.. Så for du en ny mus tilsendt

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 11:38

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har problemer med min dual optical på USB. Kun den ene diode lyser og
> kun ganske sjældent (et blink hvert 3. sekund, hvilket gør den ubrugelig)

Min optiske Logitech mus lyser hele tiden. det er dog ikke en dual.
Har den altid opført sig sådan?
Jeg tror den er defekt.

--
mvh Leony..........Se mit casemod: