Problem med multisession cd!
Fra : Bruun

Dato : 18-09-02 08:18

Hejsa i gruppen,

Har nogle af Jer haft problemer med en multisession cd, som er lavet gennem
Nero.

Problemet er at denne her cd indeholder flere multisessions. Men sidste gang
der skulle en ny session på, kom man til at brænde cd'en i den tro at den
var blank.

Kender I noget værktøj som evt. kunne fange de andre data. cd-rommen
indeholder kun billeder.

Nogle idéer??

Mvh Kim

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 18-09-02 11:20

Bruun wrote:
> Kender I noget værktøj som evt. kunne fange de andre data. cd-rommen
> indeholder kun billeder.
>
> Nogle idéer??
De fleste brænder programmer, tillader, at man importerer gamle "sessions"
fra cden. Kan du ikke bare gøre det, og så ellers brænder en igen med en nye
TOC?

Ellers lavede Adaptec et program der hed "Session Selector". Med det program
kunne man så ved at højre klikke på drevet (skal være en brænder) vælge
hvilken session man vil se, og de tilsvarende date kom frem på cden. dvs.
hvis du i session 1 have brændt nogle filer, men slettet dem igen i session
2, ville de igen kunne ses, hvis man valgte session 1.

/Mark

Fra : BOB

Dato : 18-09-02 16:44

Jeg kan i win 98 højreklikke på cd-rom drevet, vælge egenskaber, enheder og
derefter vælge hvilken session jeg ønsker at bruge

BOB

Fra : Peter Siu hung Cheng

Dato : 18-09-02 21:52

Jeg mener at CD-R Diagnostic kan læse dine gamle sessions.

Hilsen
Peter Cheng

Fra : Bruun

Dato : 19-09-02 14:54

Hejsa,
"Peter Siu hung Cheng" <cheng@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg mener at CD-R Diagnostic kan læse dine gamle sessions.
>
> Hilsen
> Peter Cheng

Uhhhh.... det var programmet.... tror jeg...

Har ikke lige fået købt mig en version.

/ Kim