Nyhedsgruppe?
Fra : Benz...

Dato : 18-09-02 07:35

Jeg har 327 beskeder i dk.edb.hardware osv osv.
Kender flere som har ca 30.000.... Er det min nyhedsserver eller Outlook
Express som laver problemerne...??
Og kan jeg gøre noget ved det??
På forhånd tak.
Benzon

Fra : Madsen

Dato : 18-09-02 07:52

On Wed, 18 Sep 2002 06:34:44 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

> Jeg har 327 beskeder i dk.edb.hardware osv osv.
>Kender flere som har ca 30.000.... Er det min nyhedsserver eller Outlook
> [...]
Det er din udbyder som afgør hvor længe de gemmer
de gamle beskeder i hver gruppe. 30.000 beskeder
i en ikke binaer gruppe er meget, så de ældste af dem
må være meget gamle,

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 08:15

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har 327 beskeder i dk.edb.hardware osv osv.
> Kender flere som har ca 30.000.... Er det min nyhedsserver eller Outlook
> Express som laver problemerne...??
> Og kan jeg gøre noget ved det??

Har du hentet alle meddelserne?
Nederst til venstre kan du se hvor mange meddelser du har hentet, hvor mange
der er og hvor mange der er ulæst.
Funktioner->Hent nye brevhoveder, så henter du flere meddelser.
Jeg kender ikke den server du bruger, så jeg ved ikke om det er den det er
galt med.
Hvis dette ikke virker så prøv i Outlook-Express-gruppen, hvor spørgsmålet
egentlig hører hjemme.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Benz...

Dato : 18-09-02 09:03

> [...]
> mvh Leony..........Se mit casemod:
> http://home.worldonline.dk/~vinci/
> Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Jeg går udfra at det er serveren som sætter begrændsningerne da jeg kun kan
hente de næste 300 Headers. Og når jeg så vælger den skere der ikke noget...
Så det er vel det der er galt...
Tak for hjælpen...

Fra : Børgesen

Dato : 18-09-02 09:07

> [...]
kan
> hente de næste 300 Headers. Og når jeg så vælger den skere der ikke

OE "Funktioner - Indstillinger - Fanebladet: Læsning"
Fjern flueben i "Hent maks. [300] beskeder ad gangen". ?

FUT dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Mvh Børgesen

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-02 09:36

"Benz..." wrote:

> .... Outlook
> Express som laver problemerne...??

Højst sandsynlig.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Benz...

Dato : 18-09-02 10:09

> Højst sandsynlig.
>

> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
> http://www.bloddonor.dk

Har fjernet fluebenet og nu står der også bare Get New Headers.
Men der sker ikke noget når jeg klikker på den.
Har kun subscribed 3 nyhedsgrupper og til sammen giver det 899 beskeder....
Nogen har flere end andre...
Tak!
Hilsen Benzon.