godt foder!
Fra : Pia J

Dato : 18-09-02 06:58

Ja, man kan jo diskutere betydningen af foderkvalitet i al uendelighed uden
at blive enige, men een ting er sikker:

Siden vores staldkat er gået over til RC Outdoor istedet for Brugsens som vi
blev efterladt med, så har hun RÅædt, har taget på - og selvom hun
formentlig er ved at sætte vinterpels, så synes jeg også hun er blevet
generelt større - i hvert fald mere klumpet at bære rundt på. Jeg ved ikke
hvor hurtigt en bændelormskur virker, men jeg synes også jeg kan mærke
forskel på hende siden hun fik den i lørdags. Ingen rygrad!

hilsen Pia og Mivse som kan teleportere sig ind i et lukket brændeskur, men
ikke ud igen, så madmor tror hun er stukket af...

Fra : Kate

Dato : 18-09-02 19:56

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Siden vores staldkat er gået over til RC Outdoor istedet for
> Brugsens som vi blev efterladt med, så har hun RÅædt, har taget på
> - og selvom hun

Det er altså skønt når folk som dig (og Linda) flytter ind og overtager
de eksisterende misser og giver dem et langt bedre liv end de kunne ha'
drømt om.
Det varmer når man "møder" folk som jer for så kan verden da ikke være
helt af lave.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar