Flere samtaler på samme tid???
Fra : Peter Pedersen

Dato : 14-12-00 21:07

Jeg er løbet ind et lille problem. Jeg har Pro@ccess ved TeleDK, og da jeg
betaler så rigeligt for denne løsning, lader jeg selvfølgelig min Zyxel P
202 være koblet op med begge linier når min computer er tændt. Og det funger
også godt nok alt sammen (undtagen det "lille" problem med stac
komprimeringen selvfølgelig , lige indtil jeg får 2 indgående
telefonsamtaler samtidig(det sker ganske vist ikke så tit, men er nu sket
nogle gange). Jeg har "banke på" og "vent" eller hvad det nu hedder, så det
er ikke det.

Da routeren selvfølgelig ikke smider begge linier ved indgående samtaler,
kan jeg jo af gode grunde kun snakke med én af gangen (det er også ok), men
efter dette lille sammentræf af 2 indgående samtaler på samme tid, kobler
routeren ikke op med begge kanaler igen. Det eneste jeg kan gøre er at
slukke for den, ellers kan den ganske enkelt ikke koble op med begge kanaler
igen.

Hvad går der galt?

--
/peter
Jeg er trods alt kun et menneske

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 21:34

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 21:34

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 21:34

Fra : Peter Pedersen

Dato : 14-12-00 21:34

Hvordan gøres dette?

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:91baip$oko$1@news.inet.tele.dk...

> Forstået

> Og det er det jeg ikke mener burde kunne ske (men jeg kan ikke huske
spec'en
> 100%)
> Post en trace så kigger jeg på det...
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark
Internet

Fra : Peter Pedersen

Dato : 14-12-00 21:40

Har lige fremprovokeret fejlen.

Er det hvad du skal bruge.
63 Sat Jan 1 03:21:44 2000 PP12 WARN MP dropping seq x34554 M 34556

tag dig ikke af datoen

/peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-12-00 23:20

> Har lige fremprovokeret fejlen.
> Er det hvad du skal bruge.
> 63 Sat Jan 1 03:21:44 2000 PP12 WARN MP dropping seq x34554 M 34556

Det lyder som en PPP fejl.
Det har ikke noget med din ISDN-linje at gøre så der kan jeg ikke være med.
Sikker på at du ikke kører med kompression?

Fra : N/A

Dato : 30-12-00 01:20

Fra : Jesper Skriver

Dato : 30-12-00 01:20

On Sat, 30 Dec 2000 00:56:53 +0100, Andreas Warberg wrote:
>"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
>med.
>
>Hey, jeg fik de samme fejl (nogle tal varierede) på min Prestige 100IH. Det
>resulterede, efter gentagne fejl, i et flowstop på routeren. Jeg har nu
>prøvet at koble stac komprimering (som alligevel ikke virkede) fra.
>Jeg bruger fw version 2.41. - er det den bedste? Kan jeg få komprimering med
>evt. en anden version firmware?

Se tele.internet, tråden om "STAC forsvundet" eller noget i den retning.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456