Side til kabinet
Fra : Danish Bacon

Dato : 17-09-02 23:36

Mit kabinet, som jeg ikke kender navnet på, er sådan et hvor man kan pille
siderne af. Jeg har så set andre kabinetter med en rude i siden hvorpå mit
logiske spørgsmål lyder.....

Kan man købe enkelte sider med glasrude (eller plexiglas) så jeg ikke skal
købe et helt nyt kabinet, men kan nøjes med at udskifte den ene side.

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 18-09-02 00:11

> Kan man købe enkelte sider med glasrude (eller plexiglas) så jeg ikke
skal
> købe et helt nyt kabinet, men kan nøjes med at udskifte den ene side.

Så vidt jeg ved bliver de ruder lavet med et "kit" man kan købe. Så skal man
selv skære hullet, og sætte ruden i.
Prøv at kigge på http://www.studiedata.dk/group.asp?group=161

--
Andreas Jeppesen

Fra : Villy Jensen

Dato : 18-09-02 06:03

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> skal
> >

> Så vidt jeg ved bliver de ruder lavet med et "kit" man kan købe. Så skal
> [...]

'Bor' selv hullet - brug en kanin som vist på
http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=437
og
http://hjem.get2net.dk/villy/cool

(Drop Dreml !)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 08:17

"Danish Bacon" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man købe enkelte sider med glasrude (eller plexiglas) så jeg ikke skal
> købe et helt nyt kabinet, men kan nøjes med at udskifte den ene side.

Chieftec laver sider med vinduer, de er dog ret dyre.
Det er ikke svært at lave, med det rette værktøj.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 18-09-02 20:07

Hej...
Multimediaworld fører Antec Kabinetsider med plexiglas / samme som
Thermaltake...til den beskedne sum af 349 kr....fås også med rundt hul i
glasset til 80mm køler....

www.imw.dk

Hilsen Jacob