IMAP post i Ximian Evolution
Fra : Thomas Arildsen

Dato : 17-09-02 21:02

Jeg har netop sat Evolution op til at hente min post fra en IMAP-server,
men den viser ikke umiddelbart mapperne på serveren. Jeg har så været
inde i menuen 'Abonner på mapper...' og krydse de mapper af, jeg vil
have vist. Alligevel dukker der ikke noget op. Når jeg trykker send og
modtag kommer der ingen post frem, selvom jeg ved, at der ligger ny post
på den, og Evolution tilsyneladende har kontakt med serveren.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 17-09-02 21:04

Thomas Arildsen wrote:
> [...]
> modtag kommer der ingen post frem, selvom jeg ved, at der ligger ny post
> på den, og Evolution tilsyneladende har kontakt med serveren.

Nå, jeg har fundet løsningen. Programmet skal åbenbart genstartes, før
der sker noget. Et typisk eksempel under opslaget 'underligt' i min
ordbog

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Max Andersen

Dato : 18-09-02 08:18

"Thomas Arildsen" <tari00@kom.auc.dk> wrote in message
> Nå, jeg har fundet løsningen. Programmet skal åbenbart genstartes, før
> der sker noget. Et typisk eksempel under opslaget 'underligt' i min
> ordbog

Ximian Evolution skal ALTID genstartes efter ændringer. Men min evolution
kommer også og siger det til mig.
Hvis din ikke gør det, kan du så opdatere den? Med f.eks. Red Carpet?

Max

Fra : Thomas Arildsen

Dato : 18-09-02 09:57

Max Andersen wrote:

>Ximian Evolution skal ALTID genstartes efter ændringer. Men min evolution
>kommer også og siger det til mig.

Det gør min ikke.

>Hvis din ikke gør det, kan du så opdatere den? Med f.eks. Red Carpet?

Er Red Carpet ikke kun i Red Hat? Jeg kører Mandrake 8.2.

Mvh. Thomas Arildsen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 18-09-02 11:45

In article <3D883FDB.1010806@kom.auc.dk>, Thomas Arildsen wrote:

> Er Red Carpet ikke kun i Red Hat? Jeg kører Mandrake 8.2.

Nej i flg.

   http://www.ximian.com/products/redcarpet/download.html

Vil Red Carpet virke findt under Mandrake 8.2

Bo Simonsen

http://fido.geekworld.dk