Hvilken USB-nøglering?
Fra : Martin K

Dato : 17-09-02 20:25

Hey NG

Jeg står og skal bruge en lille USB-nøglering der ikke er for dyr. Jeg har
brug for 32 MB ram, og har set at det ca. ligger på 300,- Men det er vel med
nøgleringe som med alt andet edbudstyr, at noget er bedre en andet... Hvilke
producenter er gode?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Lyrik

Dato : 17-09-02 23:24

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> nøgleringe som med alt andet edbudstyr, at noget er bedre en andet...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg bruger selv en Apacer. Fordelen ved denne er, at der medfølger en
"cradle" med usb-ledning, så man ikke skal om bagi, for at sætte den til.
En meget stor fordel. Min kammerat sparede 20 kroner og fik en uden cradle.
Sucks!
Endvidere virker den uden installation i både ME og XP. Kun i W98 skal man
installere en driver.

Hilsen
Jens

Jens

Fra : Martin K

Dato : 18-09-02 08:06

Lyrik wrote:
> [...]
> uden cradle. Sucks!
> Endvidere virker den uden installation i både ME og XP. Kun i W98

Hvor kan en sådan købes... og hvad ligger prisen på?

--
Martin K

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 11:49

> Hvor kan en sådan købes

www.edbpriser.dk
Vælg hardware->FlashRAM
Her er et eksempel på en 128 MB HandyDrive:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704727909

> og hvad ligger prisen på?

16 MB = 220 kr
32 MB = 319 kr
64 MB = 439 kr
128 MB = 759 kr
256 MB = 1179 kr
512 MB = 3949 kr
1024 MB = 9645 kr

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin K

Dato : 22-09-02 21:11

Leony wrote:
> 32 MB = 319 kr

Et stk. Apacer 32 MB hermed bestilt...

Takker for hjælpen...

--
Martin K

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-09-02 17:10

> Et stk. Apacer 32 MB hermed bestilt...

Undskyld jeg kommer brasende midt/sidst i tråden .... Men er der andre
grunde end prisen til at købe apacer ?

--
/A - der har en 32mb usb nøglering fra transcend i uåbnet emballage
tilovers, og gerne sælger for 250,- (Jeg fik købt 2 men bruger kun den ene)

Fra : Martin K

Dato : 25-09-02 21:19

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:
> Undskyld jeg kommer brasende midt/sidst i tråden .... Men er der andre
> grunde end prisen til at købe apacer ?

Det er da iorden... Jeg har nu allerede modtaget den, og den er satme
fed. Fungerer lige når man sætter den til. Det er også fedt med
'bordladeren' som bixen nu ynder at kalde den. så behøver man ikke rode
rundt bar computeren hver gang.

Om der er andre grunde end prisen...? Tja, jeg synes nu at Apacer er en fint
mærke, og jeg må sige at jeg med computerudstyr er lidt af et mærkedyr, så
da jeg ikke kunne finde nogen fra Kingston, måtte Apacer træde til...

--
Martin K

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-09-02 07:33

> Det er da iorden... Jeg har nu allerede modtaget den, og den er satme
> fed.

Yep - disketter er yt Jeg er også glad for den jeg slæber rundt med.

> Om der er andre grunde end prisen...?
> lidt af et mærkedyr

Ok - jeg tænkte mere i retning af hastighed eller lign. Hvis to produkter
koster ca. det samme tager jeg også mærkevaren eller blot det mærke jeg har
bedst erfaring med.

--
/Anders - der har en 32mb usb tilovers hvis nogen skulle mangle ...

Fra : Martin K

Dato : 26-09-02 08:26

> Yep - disketter er yt Jeg er også glad for den jeg slæber rundt med.

Helt sikkert. Jeg skulle nu bruge den specifikt til min bærbare hvor der
bare slet ikke er noget diskettedrev...

> Ok - jeg tænkte mere i retning af hastighed eller lign. Hvis to
> produkter koster ca. det samme tager jeg også mærkevaren eller blot
> det mærke jeg har bedst erfaring med.

Jeg ved ikke om der er nogen forskel i hastigehed mv. Men med 32 MB kan det
sq ikke tage en formiddag... Jeg er dog supertilfreds med Apaceren, den
overfører hurtigt og effektivt de 32 MB uden at jeg bliver utålmodig... jeg
har desværre ikke prøvet at tage tid på det...

--
Martin K