angiv din nabo og tjen penge
Fra : news.telia.com

Dato : 14-12-00 00:50

Hvis du får en kunde til Stofanet giver de dig penge !!
Vis din "nabo" din StofaNet-forbindelse i aktion og få udbetalt 199,- for
hver ny StofaNet-kunde du skaffer.

Vi kontakter vedkommende direkte og du får beløbet tilsendt på en check i
samme øjeblik, den nye kunde har betalt sit første abonnement.

Du kan hverve nye kunder fra det tidspunkt, du har fået installeret din egen
StofaNet-forbindelse.
http://www.stofa.dk/stofanet/hverver_kunder.html

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 01:53

Fra : sorry

Dato : 14-12-00 01:53

Beklager fejlopsætning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-00 03:27

Thu, 14 Dec 2000 01:53:21 +0100, skrev "sorry" <1@1.se>:

>Beklager fejlopsætning

Det gør såmænd ingen større forskel, det er stadig spam af værste grad
i en gruppe, som ikke er beregnet til det.

Det ville have klædt dig, hvis du havde slettet spammailen og havde
villet lægge navn til.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 14-12-00 17:08

On Thu, 14 Dec 2000 03:27:19 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Det gør såmænd ingen større forskel, det er stadig spam af værste grad
>i en gruppe, som ikke er beregnet til det.

Hvorfor, det omhandler da internetudbydere.

(Klager modtages, men behandles ikke.)

Jan Henning Larsen

Fra : DWM.

Dato : 14-12-00 17:41

"Jan Henning Larsen" <janh@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:20sh3t8ambq14turnamjffgvgcush0d3uj@4ax.com...
> Hvorfor, det omhandler da internetudbydere.

Men den er ikke beregnet til opslag/reklame.

--
Best Regards / Med Venlig Hilsen
Kenneth

PS: No, it´s not my real emailadress

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 15-12-00 18:04

On Thu, 14 Dec 2000 17:40:53 +0100, "DWM." <not.for.you.to@know.com>
wrote:

>Men den er ikke beregnet til opslag/reklame.

Nå, der er da ellers masser af reklame herinde, holder du øje med det,
og laver et indlæg hver gang.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 15-12-00 18:28

On Fri, 15 Dec 2000 17:04:24 GMT, Jan Henning Larsen wrote:

>Nå, der er da ellers masser af reklame herinde, holder du øje med det,
>og laver et indlæg hver gang.

Gruppen her er netop ikke en reklamesøjle for enkelte udbydere. At
begejstrede brugere ytrer deres holdning er derimod ikke problematisk.
Hvis du er i tvivl, læs da fundatsen for gruppen.

--
Søren O.

Bedøm din edbforhandler på http://edbforhandlere.dk

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 15-12-00 22:25

On 15 Dec 2000 17:28:08 GMT, indeed@vbscript.and.javascriptmustdie.dk
(Søren Boll Overgaard) wrote:

>Gruppen her er netop ikke en reklamesøjle for enkelte udbydere. At
>begejstrede brugere ytrer deres holdning er derimod ikke problematisk.
>Hvis du er i tvivl, læs da fundatsen for gruppen.

Øh, hvad er det du har i din Signature, er det ikke reklame ?

Jeg er for så vidt ligeglad, det er reklame om det står i headeren
eller i signaturen, jeg bruger denne gruppen, og mit formål er ikke at
være politimand, jeg kan læse ud af headeren på indlægget, om det har
min int.

Fra : DWM.

Dato : 15-12-00 22:39

"Jan Henning Larsen" <janh@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:8f2l3tst3jis8269rblkl7gq1maip5132f@4ax.com...
> [...]

> eller i signaturen, jeg bruger denne gruppen, og mit formål er ikke at
> være politimand, jeg kan læse ud af headeren på indlægget, om det har

http://www.usenet.dk/netikette/vejledoss.html
http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvem.html

Jeg vil foreslå dig at du læser ovenstående links.

Fra : DWM.

Dato : 15-12-00 19:56

"Jan Henning Larsen" <janh@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:9ljk3tktg91i1p3tffj39b5pdjb9r3kir4@4ax.com...
> Nå, der er da ellers masser af reklame herinde, holder du øje med det,
> og laver et indlæg hver gang.

Næh jeg begyndte først at læse i gruppe for omkring en uge siden.
Tilgengæld, modsat andre, læste jeg fundatsen for gruppen først
og der står tydeligt at gruppen ikke er beregnet til reklame.