REQ: Sonofon testbrugere af nyt sendeudsty~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-09-02 19:39

Hej

Der skulle angivelligt være omkring 50 brugere i Danmark, der tester nyt
sendeudstyr fra Sonofon.

Af hvad jeg har hørt, skule det være meget bedre. Uden nogen problemer.. Men
passer det så helt?

Nogen i denne gruppe der har fået en antenne indstalleret med indbygget
sendeudstyr? Hvor der kun trækket et PDS kabel, og en strømforsynging
indendøre, hvor antennen fødes af strøm via de 2 ledige par i PDS kablet..

Er der nogen Sonofon medarbejdere, der ved hvornår de bliver public?

Fra : Torsten Thomsen

Dato : 04-10-02 14:32

De er blevet public!
Jeg bestilte FWA og teknikkeren havde sådan en skærm med til mig.
Desværre kunne den valgte mast ikke nåes fra min bolig og den anden
havde ikke ledig kapacitet.
Mvh
TNT