Remote Access Program ??
Fra : K@zz

Dato : 22-02-01 15:27

Heysa!!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilket program i kunne anbefalde, så jeg
kunne bruge en PC over lan, ligesom jeg brugte min egen...

I ved så jeg kunne se selve PC´ens brugerflade og styre den fra min egen...
Programmet måtte også gerne have en Wake On-lan funktion...

Det er egentlig kun for sjov og for at prøve om det er noget... Men vil
gerne høre hvilket program i syntes er bedst!!

MVH
K@zz
Name: Rune Blittrup
E-Mail: Kazz@Cool.dk
ICQ Nr: 10383608, K@zz

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 22-02-01 16:00

Hej Rune

"K@zz" <Kazz@Cool.dk> skrev i en meddelelse news:9737jd$17e1$1@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> Det er egentlig kun for sjov og for at prøve om det er noget... Men vil
> gerne høre hvilket program i syntes er bedst!!

Der er mange gode, NetOp, PcAnywhere, ControlIT m.fl.
Mig bekendt er der kun et gratis, VNC.
Det kan jo være godt at afprøve med, for at se "om det er noget".

Du kan finde VNC her:
http://www.uk.research.att.com/vnc/

Og læse lidt på dansk om opsætning her:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 22-02-01 16:07

Bjarne Duelund skrev:
> [...]
> Mig bekendt er der kun et gratis, VNC.
> Det kan jo være godt at afprøve med, for at se "om det er noget".

Jeg bruger selv VNC til min server, og det opfylder alle de behov jeg
indtil videre har stødt på, og så gør det jo ikke noget at det også er
gratis

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 22-02-01 16:25

> Jeg bruger selv VNC til min server, og det opfylder alle de behov jeg
> indtil videre har stødt på, og så gør det jo ikke noget at det også er
> gratis

yepz, VNC er godt, vi bruger det på alle vores NT4.0 servere, vores
workstations og alle vores klient maskiner.....

det gør det meget lettere når Dumme Dan ringer ind og brokker sig over et
eller andet..... så remoter man bare hans pc..... mens man snakker med ham i
fonen....

//Morten, som syntes VNC er sejt.... der findes da bedre programmer, men VNC
er gratis!!

Fra : K@zz

Dato : 22-02-01 16:30

Hejsa!!

havde selv kigget på det VNC.. Men troede ikke det var noget særligt!!

Men jeg vil da helt klart prøve det nu....

Men har det også inbygget Wake on-LAN funktion ??

MVH
K@zz