Vote med ASP
Fra : Jens Haugbølle Thoms~

Dato : 17-09-02 18:32

Bare for at begynde jeg er en total nybegynder med ASP (jeg kan
dog CSS og HTML), og jeg vil spørge om der ikke var en der kunne
vise hvordan man laver en vote, altså et spørgsmål på ens
hjemmeside.

Tak på forhånd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 17-09-02 18:58

On Tue, 17 Sep 2002 17:32:26 +0000 (UTC), Jens Haugbølle Thomsen
<jens_ht@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dog CSS og HTML), og jeg vil spørge om der ikke var en der kunne
>vise hvordan man laver en vote, altså et spørgsmål på ens

Hej Jens.

Prøv at downloade denne sourcecode. Der er eksempler med og har du
problemer med det, så skriv.

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=download&id=52

Mvh. Brian
--