NG træf I Kokkedal
Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-02 15:01

Jeg er på mere eller mindre direkte vis blevet mindet om, at jeg vist nok
lovede at holde NG træf i Kokkedal i september/oktober... *tak Nina*
Det løfte vil jeg da gerne holde
Det ville glæde NP og mig (NP læser først denne invitation, når han åbner
NG'en *ggg*) at se så mange af jer som muligt lørdag d.26.oktober kl.19 (er
det en god tid? Eller skal vi starte tidligere og lave lidt aftensmad
sammen?) - I kan kontakte mig privat med tilmelding (det er jo rart at vide,
ca. hvor mange stole vi skal låne ude i byen *ggg*) og for at få nøjagtig
adresse og idéer til hvordan I nemmest kommer herop

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 17-09-02 17:15

hej Camilla

Har du ikke stole nok, plejer folk at sidde på gulvet, så det er ikke noget
problem.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia J

Dato : 17-09-02 17:25

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> hej Camilla
>
> Har du ikke stole nok, plejer folk at sidde på gulvet, så det er ikke
noget
> problem.

Bare kattene så ikke tager aftensmaden - jeg havde nær fået Felix i munden
for et øjeblik siden, fordi jeg spiste chokoladekage.

:Pia (som ellers gerne ville have set de der blå misser, men...)

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-02 18:03

Det var da beroligende
Mvh Camilla

On 17/09/2002 18:15, in article rxIh9.342$n25.80717@news010.worldonline.dk,

Fra : Grit Wessel

Dato : 17-09-02 17:35

> lørdag d.26.oktober kl.19

Øøøøøvvvv! Hvorfor er det lige, at al ting skal foregå på lige den dag?!?

Jeg har for længst lovet min far, at jeg vil komme til hans 50 års
fødselsdag, så jeg må jo nok hellere melde afbud til kattetræffet.
Ha' en hyggelig aften

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Niels Peter

Dato : 17-09-02 18:19

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

(...)
> I kan kontakte mig privat med tilmelding (det er jo rart at vide,
> ca. hvor mange stole vi skal låne ude i byen *ggg*)

Det er overhovedet ikke noget problem: de, der ikke er stole til, kan gå med
ud og hjælpe mig i haven

Niels Peter

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-02 18:26

On 17/09/2002 19:19, in article
3d8763e7$0$95122$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Niels Peter"
<mail@bluewhite.dk> wrote:

> [...]
>
> (...)
>
> Det er overhovedet ikke noget problem: de, der ikke er stole til, kan gå med

Nu skal du da ikke skræmme folk væk, vel? *altså, mænd!*

Fra : Pia J

Dato : 17-09-02 18:36

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message

> Nu skal du da ikke skræmme folk væk, vel? *altså, mænd!*

Det kan da være Jan vil komme med sin hammer?

:Pia

Fra : Niels Peter

Dato : 17-09-02 19:35

> "Camilla Baird" <mail@korat.dk> wrote in message

> Det kan da være Jan vil komme med sin hammer?
>
> :Pia

Han må hellere komme med en mejetærsker

Niels Peter

Fra : Ann K.

Dato : 20-09-02 21:55

Hejsa.

>Han må hellere komme med en mejetærsker
>Niels Peter

Hæ - hvad hvis han bare kommer med sig selv... og sin helt fantastisk
søde, dejlige og konstant snakkende kone?
Jan er stadig ikke i stand til at påtage sig nogen større fysiske
anstrengelser... ellers kunne vores have også godt bruge et besøg af en
mejetærsker

Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-09-02 22:18

Ann K. wrote:
> Hæ - hvad hvis han bare kommer med sig selv... og sin helt fantastisk
> søde, dejlige kone?

Er I blevet skilt

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann K.

Dato : 20-09-02 23:03

>Er I blevet skilt

FY Helle! Og jeg, som var lige ved at maile dig, for at spørge om du
ville have et lift *tsk'tsk'tsk*

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-09-02 23:15

"Ann K." <tsars@os.dk> writes:

> FY Helle! Og jeg, som var lige ved at maile dig, for at spørge om du
> ville have et lift *tsk'tsk'tsk*

Sad lige og overvejede at lukke Helle ind til Saga og fortælle hende
at hun er en indbrudstyv..*GG*

> Mvh Ann

Spinbrum fra Melissa til Saga. Og hun er iøvrigt ret fornærmet over at
vores lokale tørretumbler fik et nedsmeltningsproblem så nogen
tilkaldte brandvæsnet som kom larmende mens vi var ude og gå aftentur,
så hun i stedet for at slæbe slaven hen til en brakmark med mus, måtte
slæbe ham hjem i stedet..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann K.

Dato : 20-09-02 23:49

Ojjj - hej Melissa
Læææænge siden, hva'?
Ret groft at sådan en tørretumbler begynder at brænde, når du er ude at
lufte slaven!

Her går alt ellers fint, fint! Jeg er begyndt at få vinterpels... og
Ann er begyndt rede mig igen... et eller andet vrøvl om at jeg ellers
får knuder på bagdelen + fælder helt vildt i sengen... nå - ja, hvorfor
må sengen ikke også være pelsbeklædt? JEG syn's det er dejligt! (og Ann
er begyndt at synes at rifter på arme og hænder er ret smart - og bør
være ny modetrend!)...
Der er for resten kommet en ny mis herhjemme .... Den dérsens Namacoola
tingest
Gosh for et lille fjols! Bare fordi man hvæser lidt ad hende, så tisser
hun i Anns telefon!
Har du nogen sinde hørt mage???
Har jo osse fået mødt din slave... ja - ham kan du altså godt beholde
for dig selv! Han ved da ikke noget om at kradse og kæle ordentligt...
Hmmm - nå ja, han fik nu heller ikke lov til at pille/rode/rage/for
meget på mig... Bare rolig, jeg gjorde ikke noget... jeg knurrede bare
lidt, og så holdt han op... Du er faktisk ret god til sådan noget
menneskeopdragelse! *fni*

Nej stopper nu... Ann og Jan har været på sådan en thai-restaurant og
købt mad med hjem... og de har fået rejechips med... ret pænt af
restauranten at de sådan laver kattemad ! *knas, kronsj, tygge,
gumle*

Miau fra Saga

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-09-02 13:09

"Ann K." <tsars@os.dk> writes:

> Ojjj - hej Melissa

Heejj Saga Spin..

> Læææænge siden, hva'?

Ja, ham slaven har altid travlt med at rode med alt muligt, så jeg
ikke kan komme til pc'en

> [...]
> må sengen ikke også være pelsbeklædt? JEG syn's det er dejligt! (og Ann
> er begyndt at synes at rifter på arme og hænder er ret smart - og bør

Det var godt at høre..*spin* Bare skønt med lidt ekstra pels når det
nu bliver koldt. Ham slaven har også travlt hele tiden med at skulle
rede mig, for han mener at det er bedre at han smider pelsen ud end at
jeg skal spise den og levere en hårbold et eller andet sted. Eller at
vi får lidt isolering på gulvet.
Men jeg er begyndt at bruge den kattehule som jeg fik til min fødsdag,
for så kan jeg nemt holde ham væk, et par potedask og så er han træt
af det..*fniz-spin*
Måske jeg skulle prøve at give min slave lidt rifter, så han for en
gangs skyld bliver moderigtig..Selv om han nok bliver sur..;-(

> Der er for resten kommet en ny mis herhjemme .... Den dérsens Namacoola
> tingest

ARGG det er jo en af de der fuld fart på hele tiden og meget
nysgerrig. Godt at slaven må "nøjes" med mig..*spin* Jeg har endda
hørt at hun er begyndt at opføre sig som en hund og gør kunster og
alting, slet ingen stolthed siger jeg bare..

> Gosh for et lille fjols! Bare fordi man hvæser lidt ad hende, så tisser
> hun i Anns telefon!
> Har du nogen sinde hørt mage???

Øhmm jo, men fint at du har givet hende lidt respekt for dig, et godt
hvæs er aldrig af vejen, når de bliver for nærgående..*fniz*
Hun kunne da i det mindste tisse i hendes støvler så de begge har
prøvet det, husker jo noget om at du tissede i Jans støvler
engang..*fnizz-spin*

> Har jo osse fået mødt din slave... ja - ham kan du altså godt beholde
> for dig selv! Han ved da ikke noget om at kradse og kæle ordentligt...

Nej for sine bedste sider holder han hjemme, men det forekom mig at
han lugtede af hund da han kom hjem...*fnys*

> [...]
> meget på mig... Bare rolig, jeg gjorde ikke noget... jeg knurrede bare
> lidt, og så holdt han op... Du er faktisk ret god til sådan noget

Nå det var godt, der skal også være noget nus tilbage til mig..*spin*
Puha, hvis du vidste alt det bøvl jeg har haft med at opdrage
ham..*suk* Meen han er ved at blive helt rimelig, selvom han stadig
skal trænes hver dag..*fniz*

> [...]
> købt mad med hjem... og de har fået rejechips med... ret pænt af
> restauranten at de sådan laver kattemad ! *knas, kronsj, tygge,

Æv sådan nogen steder har vi ikke her, så jeg må nøjes med
skinke-småkød, når han laver alt-i-én gryde eller fars hvis han laver
bøf eller noget han kalder væltet lokum. Underlige ideer de har de mennesker..
Men måske jeg lige skulle få ham overtalt til at købe nogle rejer med
hjem snart. For det er længe siden, tror faktisk ikke at jeg har fået
nogen siden min fødsdag..*hvæs*

--
Med miauu & venlig hilsen
Melissa & Henrik

Fra : Helle Andersen

Dato : 20-09-02 23:17

Ann K. wrote:
> FY Helle! Og jeg, som var lige ved at maile dig, for at spørge om du
> ville have et lift *tsk'tsk'tsk*

Jeg er sikker på, at min ven (og chauffør/domptør), Jan, synes, at det
var sjovt *gg*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann K.

Dato : 20-09-02 23:50

>Jeg er sikker på, at min ven (og chauffør/domptør), Jan, synes, at det
>var sjovt *gg*

Hmmm - det er jo da ikke ALT, jeg fortæller den mand - vel?

Mvh Ann

Fra : Camilla Baird

Dato : 21-09-02 00:15

On 21/09/2002 00:50, in article amg8n7$khb$1@sunsite.dk, "Ann K."
<tsars@os.dk> wrote:

> Hmmm - det er jo da ikke ALT, jeg fortæller den mand - vel?
>
> Mvh Ann

Hvilken mand fortæller du det så til?? *kunne ikke lade være*
Mvh Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-09-02 19:14

> [...]
> Det ville glæde NP og mig (NP læser først denne invitation, når han åbner
> NG'en *ggg*) at se så mange af jer som muligt lørdag d.26.oktober kl.19

Jaahhh, jeg vil gerne komme - bare jeg ikke bliver slæbt i haven Og
hvis jeg gør, NP, er det på eget ansvar - min idé om havearbejde, er at
man istedet for en græsplæne, bør asfaltere skidtet og male det
grønt

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Niels Peter

Dato : 17-09-02 19:36

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvis jeg gør, NP, er det på eget ansvar - min idé om havearbejde, er at
> man istedet for en græsplæne, bør asfaltere skidtet og male det

Det har også været under overvejelse en overgang her i sommer

Niels Peter

Fra : Kate

Dato : 17-09-02 21:10

Camilla Baird <mail@korat.dk> wrote in

> NG'en *ggg*) at se så mange af jer som muligt lørdag d.26.oktober
> kl.19

Jahhhhh, det vil jeg da meget gerne. Missede jo sidste træf pga noget
så opreklameret som en ferie

Jeg vil altså hellere selv medbringe en klapstol en blive sendt i
haven. Og dog....jeg har lidt samme indfaldsvinkel som Helle til den
slags

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-02 22:59

> Jeg vil altså hellere selv medbringe en klapstol en blive sendt i
> haven. Og dog....jeg har lidt samme indfaldsvinkel som Helle til den
> slags

Du slipper sandsynligvis for at tage stol med selv - vi finder ud af noget

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-09-02 23:05

In article <B9AD023D.E9D0%mail@korat.dk>, Camilla Baird <mail@korat.dk>
wrote:

> [...]
> ca. hvor mange stole vi skal låne ude i byen *ggg*) og for at få nøjagtig
> adresse og idéer til hvordan I nemmest kommer herop

Have??? Nåh, det dér grønne udenfor vinduerne??

Det lyder i øvrigt godt - Meget gerne tak - har endda fri
Sig til hvis du har brug for, at man tager "noget" med... (Bagerbrød?
Katteguf? Nej Niels Peter, _ikke_ en hækkesaks

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Kate

Dato : 18-09-02 19:46

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@yahoo.com> wrote in

> Have??? Nåh, det dér grønne udenfor vinduerne??

Hold da op, har i sådan noget? Her har de bare asfalteret det hele,
naturen det billige skidt, må vi se på TV eller i feriebrochurer