Stofa
Fra : Peter Loumann

Dato : 12-12-00 23:08

Har I set, det ikke engang er et halvt rygte mere. men aldeles
officielt:

pressemeddelelse af 1. dec. om dobbelt hastighed og halv pris for
overskridelse på

http://www.bedreinternet.dk/

øverst. Kun ikke noget om "Family Logon".

Kan vi slippe for en ny religionskrig?

Fra : Bjørn Vaggen Konesta~

Dato : 13-12-00 09:39

[Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk>]
| pressemeddelelse af 1. dec. om dobbelt hastighed og halv pris for
| overskridelse på http://www.bedreinternet.dk/

En flott julegave fra Stofa synes jeg.

Det fungerte i alle fall på meg det de prøver å gjøre. Jeg hadde planer
om å bytte til ADSL på nyåret, men en halvering av prisen og 4GB grense
som er godt over mitt normale forbruk gjør at jeg forblir Stofa-kunde.

--
This message has not been scanned for viruses.

Fra : Simon Skals

Dato : 13-12-00 11:31

It seems Peter Loumann wrote:
> [...]
>officielt:
>
>pressemeddelelse af 1. dec. om dobbelt hastighed og halv pris for

Hvor står der noget om dobbelt båndbredde (jeg går ud fra det er det, du
mener med "dobbelt hastighed")?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-12-00 19:40

Simon Skals skrev :

>Hvor står der noget om dobbelt båndbredde (jeg går ud fra det er det, du
>mener med "dobbelt hastighed")?

Skrivefejl for dobbelt datamængde - beklager.