Er det muligt at købe et eksternt 5 1/4 ra~
Fra : TexasFlood

Dato : 17-09-02 11:41

Hvis der er nogen som ved hvor man kan købe ovenstående ville jeg blive glad
også evt med pris.

MVH

CJ :0)

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 17-09-02 18:12

> Hvis der er nogen som ved hvor man kan købe ovenstående ville jeg blive
glad
> også evt med pris.

http://www.prc-data.dk/ har er eksternt USB/firewire kabinet til kr. 1067,00
under harddisk tilbehør. Jeg ved ike om det er USB 2.0

mvh
Flemming

Fra : TexasFlood

Dato : 18-09-02 01:43

Ja de har kabinetterne, men jeg tror ikke de har et med både USB og FireWire
på samme enhed.
Jeg har mailet til dem og spurgt.

MVH

Carsten :0)

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 08:29

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er nogen som ved hvor man kan købe ovenstående ville jeg blive
glad
> også evt med pris.

Jeg har aldrig set det. Enten USB eller FireWire. En af delene burde vel
også være nok

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : TexasFlood

Dato : 19-09-02 11:51

> Jeg har aldrig set det. Enten USB eller FireWire. En af delene burde vel
> også være nok

Ja det burde det, men sagen er at jeg har et FireWire kort med tre porte men
jeg er lidt i tvivl om de nye motherboards kommer med USB 2.0 eller
FireWire - højst sandsynligt nok med USB 2.0.
Derfor ville det være bedst for mig at have et rack med begge dele så jeg
var forberedt for USB 2.0 hvis jeg senere går ud og køber nyt MB.

Carsten :0)

Fra : Leony

Dato : 20-09-02 08:19

> [...]
> Derfor ville det være bedst for mig at have et rack med begge dele så jeg
> var forberedt for USB 2.0 hvis jeg senere går ud og køber nyt MB.

Tænkte nok det var en helgarderingstaktik du brugte.
Det ser ud til at de nye boards får USB 2.0.
Du kan købe et USB 2.0 indstikskort med 2-4 (+1 intern) porte. Det koster
stort set ingen penge, tjek selv edbpriser (I/O kort).
Dette gælder i øvrigt også FireWirekort. Prisen afhænger selvfølgelig af
mærket.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/