ER-diagram til XML?
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-09-02 11:09

Er der nogler regler for hvordan man transformere et ER-diagram til en
XML-fil?

Jeg har ER-diagrammet, og dermed også tabellerne i RDB-format, men er ikke
helt sikker på hvordan jeg skal lave dem som XML-filer. Et link til nogle
regler/vejledninger ville være fint.

MVH
Lars

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-09-02 19:51

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt sikker på hvordan jeg skal lave dem som XML-filer. Et link til nogle

OK så måtte jeg jo selv finde noget. Det bedst ind til videre er nok
http://www.tu-chemnitz.de/informatik/webdb/015.pdf men hvis der er nogen der
finder andet vil jeg stadig gerne høre om det.

MVH
Lars