ROLK\'s Fiskefestival på Storebælt 06.10.
Fra : Øjvind Bejstrup

Dato : 17-09-02 09:27

ABU 5000 guldhjul i 1. præmie

Nu er tiden igen kommet, hvor vi holder den traditionsrige FISKEFESTIVAL på Storebælt søndag den 6. oktober kl. 07.30. Vi sejler i år med ”M/S Fanøe” og ”M/S Bien” – gamle kendinge, hvor skipperne er er gode kendere af farvandet og som vil gøre sit til at finde de rigtige pladser netop den dag.

Mødetiden er kl. 07.30 præcis på Korsør havn, hvor vi stævner ud på bølgerne. Prisen er den sædvanlige lave pris hvor voksne koster 250,- kr. og juniorer 150,- kr.
Tilmelding til kassereren Erik Balle på tlf. 46383690 – gør det nu så du selv kan bestemme hvilket skib du vil sejle med.

Mere information på www.midtec.dk/rolk

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-02 14:59

"Øjvind Bejstrup" <oejvind@bejstrup-net.dk> wrote in message

> [...]
> gamle kendinge, hvor skipperne er er gode kendere af farvandet og som
> vil gøre sit til at finde de rigtige pladser netop den dag.

Jeg har nu aldrig hørt om hverken "&#8221;M/S Fanøe&#8221;" eller
"&#8221;M/S Bien&#8221; &#8211;". Måske du skulle overveje at poste
direkte på usenet med et dertilindrettet program?

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Øjvind Bejstrup

Dato : 18-09-02 15:57

Kære Jens

Nej jeg havde samme fornemmelse da jeg så at anførselstegnene var lavet om til talkoder.

Og tak for oplysningen om, at jeg kan bruge usenet, men her er jeg uvidende og måske du vil give mig lidt hjælp.

Og oplysningen om at du er skolelærer, ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal bruge til eftersom jeg er af den opfattelse, at mennesker besidder den viden og erfaring de har hver især uanset hvad de er og hvem der er

Med venlig hilsen
Øjvind Bejstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-02 08:00

> Og tak for oplysningen om, at jeg kan bruge usenet, men her er jeg
> uvidende og måske du vil give mig lidt hjælp.

Start med at få fat i et program der kan bruges til usenet - Outlook
Express, f.eks. Har du ikke fået anvisninger på, hvorledes du får adgang
til usenet fra din Internet-leverandør?

> [...]
> skal bruge til eftersom jeg er af den opfattelse, at mennesker
> besidder den viden og erfaring de har hver især uanset hvad de er og

Jeg er rørende enig. Oplysningen er en del af min signatur, hvor man kan
skrive hvad man har lyst til. Jeg har valgt at citere en skribent fra en
anden nyhedsgruppe, der med sit skolelærerudsagn fik mig til at grine.
Jeg har altså medtaget citatet, fordi jeg finder det sjovt, ikke fordi
det har noget som helst med mig at gøre. Og så er jeg forresten langt
fra skolelærer, selvom resten af hele min pukkelryggede familie slår
deres folder i undervisningssektoren.

--
-Jens B.

"Det er den første dom, jeg har fået, jeg ikke forstår". Jønke, efter at
have fået en dom på 4 år for at trampe på - og sparke en døende mand i
hovedet på et diskotek.

Fra : Alex Linaa

Dato : 19-09-02 08:16

> Jeg er rørende enig. Oplysningen er en del af min signatur, hvor man
kan
> skrive hvad man har lyst til.

Det står noget generelt om signaturer på usenet her:
<http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html>

/Alex