Sortering af tal
Fra : Troels Lenda

Dato : 22-02-01 13:36

Jeg er ved at lave en hjemmeside, og er faldet over et problem.
Hvis jeg fx hvis sortere en række poster efter pris sådan her:

SQLstmt = "SELECT * FROM xxxx WHERE type ='x' order BY pris"
(Hvor pris er et tal)

Så starter den med den laveste først. Hvordan vender jeg det om?
Så den største kommer først?

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 22-02-01 14:47

"Troels Lenda" <tl@c.dk> wrote in message
> [...]
> (Hvor pris er et tal)
>
> Så starter den med den laveste først. Hvordan vender jeg det om?
SQLstmt = "SELECT * FROM xxxx WHERE type ='x' order BY pris DESC"
Mvh
Janus