USB 2.0 kort :-(
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-09-02 21:08

Hej

Jeg har lige købt et USB 2.0 kort som skulle være med 4 eksterne og 1 intern
port, men det er kun med 4 eksterne.
Der kom ingen driver med og på æsken står der "ST Lab" samt "Professional
I/O controller" men XP kender ikke driveren og der er ingen referencer til
nogen hjemmeside.

Er der en af Jer der kender produktet og ved hvor en driver ligger?

Mvh
Jesper

Fra : Martin K

Dato : 16-09-02 21:12

Jesper Rasmussen wrote:
> [...]
> ingen referencer til nogen hjemmeside.
>
> Er der en af Jer der kender produktet og ved hvor en driver ligger?

Tja... jeg kan desværre ikke hjælpe dig tror jeg, ville da blot sige at du
ikke er den eneste der har problemer med ST Lab. Jeg købte for noget tid
siden et USB 1.1 kort med fire porte. Jeg fik det aldrig til at virke under
Win2000. Den kunne ikke starte op mv, og det endte med en reinstallation
blev nødvendig...

Har selv et Adaptec Duo Connect /USB 2.0 og FireWire)... Superfedt kort

Håber du finder en løsning...

--
Martin K

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-09-02 22:32

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
under
> Win2000. Den kunne ikke starte op mv, og det endte med en reinstallation

HOV - Jeg fandt en diskette på mit bord hvorpå der stod USB 2.0 PCI Host
Adaptor

Den virkede sørme fint.. host host.

Tak for tiden

Mvh
Jesper

Fra : Ivar

Dato : 16-09-02 21:57

Jesper Rasmussen skrev:

> Er der en af Jer der kender produktet og ved hvor en driver ligger?

Hvilken chip sidder på kortet ?
NEC 720100 ?

Ivar

Fra : Peter_Gimm

Dato : 18-09-02 12:27

Jeg købte også et kort (st lab) fra SHG.dk - det virker helt fint.
Den interne port, er den ikke total ubrugelig ?? -Har sgu aldrig hørt om
hverken USB eller FireWire porte der er "interne enheder" ??

Mvh
Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-09-02 12:29

"Peter_Gimm" <Peter_Gimm.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg købte også et kort (st lab) fra SHG.dk - det virker helt fint.
> Den interne port, er den ikke total ubrugelig ?? -Har sgu aldrig hørt om
> hverken USB eller FireWire porte der er "interne enheder" ??

Det er hvis du har USBporte i fronten på kabinettet, så kan du tilslutte
dem der.

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk