HP Designjet 500
Fra : Esben

Dato : 16-09-02 20:57

Er der nogen der har et kvalificeret gæt på hvad det vil koste at printe
et 70x100 cm ark på en HP Designjet 500 (eller lignende størrelse
printer) med 100% farvedækning?

--
Esben

Fra : CADmageren ApS

Dato : 17-09-02 12:24

Hej Espen.

Prøv at kontakte Vester Kopi.

De er hurtige, effektive og har fornuftige priser.

med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Fra : Esben

Dato : 17-09-02 19:05

"CADmageren ApS" <news@cadmageren.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Espen.
>
> Prøv at kontakte Vester Kopi.
>
> De er hurtige, effektive og har fornuftige priser.

Ja, men mit spørgsmål går nu mere på hvad det vil koste hvis man selv
har sådan en printer.

--
Esben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-02 07:29

"CADmageren ApS" <news@cadmageren.dk> wrote in message
> Hej Espen.
>
> Prøv at kontakte Vester Kopi.
>
> De er hurtige, effektive og har fornuftige priser.

> [...]

Gider du ikke holde dine kommercielle indlæg væk fra diskussionsgrupperne...

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : CADmageren ApS

Dato : 25-09-02 09:09

Jeg skal for en god ordens skyld, gøre opmærksom på at mit eneste forhold
til Vester Kopi, er at jeg selv bruger den større/specielle print opgaver.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen