FreeBSD på en VMWare
Fra : Peter Lønberg

Dato : 17-09-02 04:31

Godaften.

jeg sidder med en FreeBSD 4.6 og prøver at få den installeret på en VMWare
workstation, men den stopper under Probing Devices i installationen.

Jeg prøvede bare at lade den stå mens jeg hoppede ud efter mad, men den var
stadig ikke færdig da jeg kom tilbage..

google kunne ikke give mig nogen resultater jeg kunne bruge til noget..

På forhånd tak,

Peter

Fra : enrique

Dato : 16-09-02 20:43

On Mon, 16 Sep 2002 20:30:54 +0000, Peter Lønberg wrote:

> [...]
> stadig ikke færdig da jeg kom tilbage..
>
> google kunne ikke give mig nogen resultater jeg kunne bruge til noget..

Jeg har samme problem med 4.6, men det er lykkes mig med en tidligere
version.

Prøv evt. at bruge ide virtual disk, det har givet mig en del problemer
med diverse linux'er + slå usb/lyd osv fra.

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre