Vi tester lige
Fra : Jakob Jensen

Dato : 16-09-02 17:52

Jeg undskylder for denne besked, men vi skal lige teste Free Agent og
se om vi nu har mulighed for, at skrive i nyhedsgrupperne igen.
Vi har før Jette lavede sin online newsserver været afskået fra at
skrive og det er vi stadig fra alle andre grupper. Vi håber dette er
løsningen!

Venlig hilsen
Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 16-09-02 22:05

Jakob Jensen skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Vi har før Jette lavede sin online newsserver været afskået fra at
>skrive og det er vi stadig fra alle andre grupper. Vi håber dette er
>løsningen!

Det håber jeg også! Ikke fordi - Jettes fantastiske online-dims er
fremragende, men jeg har brug for nogen at håne i fodboldgruppen og du
er jo lissom oplagt

Og for lige at blive on-topic: Det her er simpelthen topmålet af
pinlighed. Jeg har vidt og bredt fortalt at min Fie er 9 år gammel.
Flot. Da jeg så skulle skrive fødselsdato på profilsiden kom jeg lige
til at regne efter. Min alder nu minus min alder da jeg fik hende =
argh, 8 år! Jeg er en elendig mor.

Det ender med at jeg aldrig når at få den nye killing fordi Jakob og
Louise opdager hvordan jeg er. Piv.

Stina H. Diderichsen
+ Fie. Nu i yngre udgave.

Fra : Jakob Jensen

Dato : 17-09-02 15:18

Så stopper du, vi spillede bare ikke bedre, men hvem er det så, der
skal spille på Torsdag i Spanien. AAB? Nååå nej.

*Denne diskution flyttes nu til fodbold gruppen*

Venlig hilsen
Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk
http://www.shunozahra.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-09-02 06:46

Øøøøhhmm, Stina! Det ender sgu da med at folk blir dødsure på mig, når
du fortæller at du har købt en killing af mig der er 12 dage gammel!
Indtil du "tilfældigvis" kommer i tanke om, at han da vidst var 12 UGER!
*G*

Knuzer fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!