Statistik for alle pengerne - GRATIS !
Fra : Robert

Dato : 22-02-01 12:51

Prøv lige og se hvad jeg har arbejdet på i pr månder...
bedre end CHART, og andre conter i DK
se på du fortæl mig hvad i syntes !

DEMO
http://www.fixpunkt.dk/log/stat/reports.asp

Tilmæling:
http://www.fixpunkt.dk/log/fixlog/Membership/

Robert

Fra : Mads

Dato : 22-02-01 12:53

ja undskyld jeg siger det, men det virker ikke særlig prof når du i din post
staver tilmelding forkert, men det ser eller ganske lovende ud

Fra : Tommy Frøkjær

Dato : 18-05-01 13:12

> staver tilmelding forkert, men det ser eller

Det er også stavet forkert på forsiden, og der måtte gerne være
lidt plads mellem skærmens kant, og teksten (når man tilmelder
sig). Der er generelt ALT for mange stavefejl, kør den igennem
Word2000, den vil afsløre de værste fejl.

Desuden fortæller du ikke hvad man får ud af at tilmelde sig? Jeg
tilmelder mig aldrig noget hvis der ikke står hvad jeg får ud af det
du kan evt. nævne det på listeform.

- Tommy

Fra : Henrik Overballe

Dato : 22-02-01 12:50

> Prøv lige og se hvad jeg har arbejdet på i pr månder...
> bedre end CHART, og andre conter i DK
> se på du fortæl mig hvad i syntes !

Damn!...det er sq nice nok!.....bare et lidt kedeligt design - men fedt nok
med ikonerne i menuen.

--
Henrik "Henno" Overballe - henno@aaifbasket.dk
http://www.henno.subnet.dk

Fra : Robert

Dato : 22-02-01 13:16

Desing er ikke der jeg har bruge mest tid på !