Hjælp til at finde oplysninger om maler/ma~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-09-02 15:39

Jeg har et maleri (som jeg har arvet), som forestiller 3 fiskekuttere, og
det er malet helt i gul og sort.
Jeg prøver at finde lidt oplysninger vedr. kunstner men det er ret svært at
tyde navnet.
Jeg er dog kommet frem til at der står noget lignende dette:
alo d - og mere kan jeg så ikke tyde, der står dog 4-5 bogstaver efter d'et,
og der står ikke noget foran alo.
Er der nogen der kender ham/hende ?
Jeg kan evt. affotografere signaturen og/eller hele maleriet, og poste det i
dk.binaer eller lignende, hvis det skulle gøre det nemmere.

Mvh
Per

Fra : max

Dato : 16-09-02 23:27

> [...]
> Jeg kan evt. affotografere signaturen og/eller hele maleriet, og poste det i
> dk.binaer eller lignende, hvis det skulle gøre det nemmere.

Et auktionshus vil kunne hjælpe dig, hvis alt andet mislykkes...
Det er gratis.... max