Skjule/vise dele af side
Fra : Henrik

Dato : 16-09-02 15:09

Jeg har en liste med bynavne, som gerne skulle kunne skjules/vises alt efter
om man har klikket på en overskrift. Listen ser således ud:

Vis liste med byer<br>

Rom<br>
Paris<br>
London<br>

Fra start skal listen være skjult og kun overskriften vises. Det er ikke
meget nødvendigt at kunne skjule den igen, men det kunne da være lidt frækt

/Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 17:10

Mon, 16 Sep 2002 16:09:01 +0200, skrev "Henrik"
<news@zone-h.dk>:

>Jeg har en liste med bynavne, som gerne skulle kunne skjules/vises alt efter
>om man har klikket på en overskrift.

Du kan se teknikken på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/vis.htm>

Det er jo blot at lave det om til overskrifter i stedet for og
det behøver hverken at være i en tabel eller links der kommer
frem.

Hvis du vil have mere hjælp, så kan jeg godt lave et eksempel med
overskrifter.

Fra : Henrik

Dato : 16-09-02 21:09

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message