Domænenavn
Fra : Ole Heegaard

Dato : 11-12-00 23:09

Hej
Hvordan slipper jeg billigst om ved, som firma, at få min hjemmeside på
nettet og købe domænenavn. Og ikke mindst hvordan?

Mvh
Ole

Fra : Lars Bargmann

Dato : 12-12-00 10:24

www.azero.dk

Fra : Lasse

Dato : 13-12-00 00:37

Lars Bargmann <lars.bargmann@mail.tele.dk> wrote in message
> www.azero.dk

Hmmm, svarer de normalt på deres mails?

Synes ikke liiige jeg har hørt noget...

--
Lasse

Fra : Lars Bargmann

Dato : 13-12-00 11:11

Huh????
De gange jeg har skrevet til dem, har der været svar indenfor en halv til en
hel time....

Fra : Lasse

Dato : 13-12-00 19:26

> Huh????
> De gange jeg har skrevet til dem, har der været svar indenfor en halv til
> [...]

Det undrer mig osse jeg ikke har hørt noget...

Ku' være man skulle prøve igen...

--
Lasse

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-12-00 12:24

On Mon, 11 Dec 2000 23:09:28 +0100, Ole Heegaard wrote:
>Hej
>Hvordan slipper jeg billigst om ved, som firma, at få min hjemmeside på
>nettet og købe domænenavn. Og ikke mindst hvordan?

Hvis dit firme er seriøst bør du nok spørge dig selv om ikke kvalitet,
stabilitet og kompetence hos udbyderen er mere væsentligt end pris og
semi-suspekte bagveje til domæneregistreringer.

--
Søren O.

Bedøm din edbforhandler på http://edbforhandlere.dk