turbåde
Fra : Joakim

Dato : 16-09-02 12:55

er der nogen turbåde fra rødvig eller omergn,da jeg godt kunne tænke mig en
havtur,eller vestsjælland

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-09-02 13:01

"Joakim" <speddie_jokke@hotmail.com> wrote in message
> er der nogen turbåde fra rødvig eller omergn,da jeg godt kunne tænke mig
en
> havtur,eller vestsjælland

Kunne du ikke bruge svaret du fik tidligere i
news:3d7eda30$0$184$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk ?

/Alex

Fra : Joakim

Dato : 16-09-02 13:42

der var ingen der svarede da jeg ringede

Fra : Martin_P

Dato : 16-09-02 13:43

On Mon, 16 Sep 2002 14:01:17 +0200, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>"Joakim" <speddie_jokke@hotmail.com> wrote in message
>en
>
>Kunne du ikke bruge svaret du fik tidligere i
> [...]
hvordan i hede hule linker man til en news-besked? Nu har jeg set det
mange gange, men det er ikk elykkedes mig at gøre det endnu - jeg
bruger forte agent

PLEASE hjælp?

Martin_P

Fra : Alex Linaa

Dato : 16-09-02 14:19

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote in message

> hvordan i hede hule linker man til en news-besked? Nu har jeg set det
> mange gange, men det er ikk elykkedes mig at gøre det endnu - jeg
> bruger forte agent

Jeg ved ikke lige hvordan man kan se "message source" i Forte Agent, men i
OE trykker man <ctrl><F3>.
Alle meddelelser har et unikt ID, og det klistrer man blot ind efter at have
skrevet news<kolon> (Kan ikke skrive : da du så ikke vil kunne se det)

/Alex

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-09-02 14:26

On Mon, 16 Sep 2002 14:43:07 +0200, Martin_P
<mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote:

>hvordan i hede hule linker man til en news-besked? Nu har jeg set det
>mange gange, men det er ikk elykkedes mig at gøre det endnu - jeg
>bruger forte agent

Hej Martin.

Når du læser den du vil linke til, trykker du på H. Så kommer headeren
frem og du finder den linie hvor der f.eks står:

Når du så skal linke til denne, skriver du:

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Robert Piil

Dato : 16-09-02 16:16

> [...]

>hvordan i hede hule linker man til en news-besked? Nu har jeg set det
>mange gange, men det er ikk elykkedes mig at gøre det endnu - jeg

h (for at få headeren at se)

højreklik på Message-ID og derefter 'Select/Copy URL'

skriv '<news:' og paste (ctrl-v) message-ID'en, afslut med '>'
[ovenstående ser lidt underligt ud i Agent, fordi den alt mellem
kolonnet og > er en message-ID]

Så skulle linket komme til at se således ud (og være klikbart i de
fleste newsreaders:

(I agent hopper man direkte til artiklen ved at holde ctrl nede og
dobbeltklikke på message-ID'en)

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Martin_P

Dato : 23-09-02 06:37

On Mon, 16 Sep 2002 17:16:25 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>fleste newsreaders:

>(I agent hopper man direkte til artiklen ved at holde ctrl nede og
okidoke - jeg prøver lige :

ser om det virker

Tak for hjælpen ellers!!

martin_P