Passer Slot 1 P3 i andre sockets?
Fra : - wolf -

Dato : 16-09-02 11:50

Jeg har et gammelt Abit BE6 motherboard, der desværre er fra den ustabile
produktion af motherboardet. Det er et Slot 1 motherboard med en 700 MHz
P-III processor. Passer denne processor KUN i motherboards med Slot 1,
eller passer den ned i andre motherboards, såsom Socket A, Socket 370, osv.?

- wolf -

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-09-02 12:02

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> P-III processor. Passer denne processor KUN i motherboards med Slot 1,
> eller passer den ned i andre motherboards, såsom Socket A, Socket 370,

Beklager Den kan kun bruges i Slot1 Motherboards.

Måske kan du finde et billigt i Markedsgrupperne..

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-09-02 21:31

"- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in message
> P-III processor. Passer denne processor KUN i motherboards med Slot 1,
> eller passer den ned i andre motherboards, såsom Socket A, Socket 370,
osv.?

Hvordan vil du få en "slot"-processor til at interface med et
"socket"-bundkort ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 16-09-02 21:50

Jesper G. Poulsen wrote:
> "- wolf -" <wolf@blazingangles.nospam.com> wrote in message
>
> Hvordan vil du få en "slot"-processor til at interface med et
> "socket"-bundkort ?

Siden det kan lade sig gøre den anden vej, så vil jeg postulere at det
er en naturligt at antage at det kan lade sig gøre. Men det er
selvfølgelig bare min mening.

-Sune

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 17-09-02 02:09

Sune Mika Salminen wrote:

> Siden det kan lade sig gøre den anden vej, så vil jeg postulere at det
> er en naturligt at antage at det kan lade sig gøre.

Ja, teoretisk set kan det lade sig gøre.
Der er bare aldrig nogen der har lavet en adapter til det.

Men hvis du har en loddekolbe og masser af tid (og tålmodighed) kan du
selv lave en adapter.
Der er "kun" 370 forbindelser der skal loddes..