Billig 8 ports 100Mbt switch uden blæser
Fra : Klaus Jensen

Dato : 16-09-02 11:20

Hej!

Jeg søger subj - og havde egentlig kig på en TrendNet 8 ports til under
400kr. Men den har de ikke et sted jeg umiddelbart kan afhente fra i Århus.
Så jeg kigger nu på følgende:

RubyTech 8 ports 10/100 switch, NWay auto-negotiat - 349kr
Surecom SU-EP-808X-R, 8-port Nway Miniswitch 10/100 Mbit 379kr

Er der nogen der ved, om de 2 produkter støjer?

- Klaus

Fra : Devast8or

Dato : 16-09-02 11:29

Hvis RubyTech switchen er en SH-8008KP, så støjer den ikke. Jeg har købt en
for et par uger siden, og den virker fint og siger ikke en lyd (og den er
ikke lilla, som den er på edbpriser.dk).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Klaus Jensen

Dato : 16-09-02 12:31

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> [...]
> for et par uger siden, og den virker fint og siger ikke en lyd (og den er
> ikke lilla, som den er på edbpriser.dk).

Det er SH-8008KP. Jeg har bestilt den nu.

Tak for hjælpen. :)

- Klaus

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-09-02 12:07

Har en 8 port fra C-net og har kørt uafbrudt i 1,5 år.

støjer ikke

Thomas

Fra : Henning

Dato : 16-09-02 14:03

On Mon, 16 Sep 2002 12:20:29 +0200, "Klaus Jensen"
<newsreply@icatech.dk> wrote:

> [...]
>
>RubyTech 8 ports 10/100 switch, NWay auto-negotiat - 349kr
>Surecom SU-EP-808X-R, 8-port Nway Miniswitch 10/100 Mbit 379kr

Surecommen (koster btw. 350,- incl moms Metro) er helt lydløs.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 17-09-02 12:30

Hej Klaus! :)

Ja - de er begge helt støjfrie - altså uden aktiv køling eller andre
bevægelige dele.

Mange hilsner,

/Kasper