Engelske News group for Delphi?
Fra : Monie Jacobsen

Dato : 16-09-02 10:59

Hej

Jeg leder efter forskellige news gruppe i verden,
der behandler emnet programmering Delphi.
F.eks Den Engelske News group for Delphi programmering.

Skrevet så de kan indsætte i Outlook Express.
Som her dk.edb.programmering.pascal

Er det noget du kan hjælpe med?

Mvh
Monie

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-09-02 11:33

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 16-09-02 22:43

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ud over Borlands egne findes der flere under 'alt' og 'comp'
eksempelvis:

alt.comp.lang.borland-delphi
comp.lang.pascal.delphi.databases

--