Topower 420 W
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-09-02 10:35

Nogen der kender den Topower 420 W strømforsyning som Studiedata sælger for
599 kr ?
Er den stabil ?
Larmer den ?
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=428

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Stokholm

Dato : 16-09-02 11:12

Den spiller for vildt, og siger stort set ingenting.

Mvh

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:5Bhh9.77244$ww6.5515259@news010.worldonline.dk...

Fra : [9000]Skolepraktik

Dato : 16-09-02 11:27

> [...]
meddelelse news:5Bhh9.77244$ww6.5515259@news010.worldonline.dk...
> Nogen der kender den Topower 420 W strømforsyning som Studiedata sælger

giv 200kr extra og få en Lepont den er fed, og det er kvalitet. Ved dog ik
hvor meget den larmer.

mvh
Lasse

Fra : Jacob Mjelde

Dato : 17-09-02 21:11

Jeg har selv en Antec Truepower 430W siddende i min......den spiller fandme
for vildt og den er 100% støjsvag...oven i hatten har den "Fan Only"
connecters så den kan aflæse temp. fra MB....og styrer omdr. på 5
blæsere....mener de starter på 500 ,-

Kan kun anbefales!!!!!!!!!

Hilsen Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~