Er der bios i en printer
Fra : Edmund

Dato : 16-09-02 00:46

Er der bios i en EPSON Stylus Color 640

Jeg skulle hente en Canon driver til en bekendt og jeg prøve for sjov at
installere den.

Jeg synes at den nu lyder anderledes fra når den er tændt og til den er
klar til at udskrive. Dens måde at hyle på og skrive hovedets måde at
fise frem og tilbage på.

Windows er geninstalleret efter testen af Conon dirveren.

Mvh Edmund

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 16-09-02 06:01

Edmund wrote:
> Er der bios i en EPSON Stylus Color 640

Ved det ikke.

> Jeg skulle hente en Canon driver til en bekendt og jeg prøve for sjov at
> installere den.

Jeg kan ikke se det sjove..
I princippet kan man smadre sin hardware ved at installere/bruge en
forkert driver.
Det er dog yderst sjældent at det går så galt.

> [...]
> fise frem og tilbage på.
>
> Windows er geninstalleret efter testen af Conon dirveren.

Du har muligvis fundet en bug, men der er sandsynligvis ingen som gider
at fikse den, for hvor mange installerer en driver til en printer af et
helt andet mærke, når man ikke har en af dem?

Fra : Edmund

Dato : 16-09-02 09:21

Jens C. Hansen [Odense] skrev:

> Jeg kan ikke se det sjove..
> I princippet kan man smadre sin hardware ved at installere/bruge en
> forkert driver.
> Det er dog yderst sjældent at det går så galt.

Den skriver heldigvis som den skal, kr 1700 var noget af en
overinvestering til de 20 farvebilleder jeg har udskrevet.

> for hvor mange installerer en driver til en
> printer af et helt andet mærke, når man ikke har en af dem?

Det var fordi jeg ville hjælpe en kolega med hvordan indstillingerne var
i driveren.
Hvordan han fik den til at udskrive uden farepatron, som default valgte
den farve(tror jeg nok, det er lang tid siden)
og hvilke rense værktøjer der var.

Mvh Edmund