Nettid Vs Mobilix
Fra : Thomas D.

Dato : 10-12-00 18:37

Jeg har mobilix fastnet og internet, men har nu tænkt mig
at tilmelde mig Netnet 80 til 300 kr i mdr.

Er der nogen der har erfaringer med opkald til TeleDKs
Nettid fra Mobilix fastnet og om det over hovedet kan
lade sig gøre. Jeg vil helst undgå at have TDK fastnet igen.

Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-00 21:54

> Er der nogen der har erfaringer med opkald til TeleDKs
> Nettid fra Mobilix fastnet og om det over hovedet kan
> lade sig gøre. Jeg vil helst undgå at have TDK fastnet igen.

Løft din telefon og tast 16110. Hvis du får en modempulje skulle der ikke
være noget (teknisk) i vejen. Får du optaget eller anden fejl virker det
ikke.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : "

Dato : 10-12-00 22:33

Og tryk muligvis *31*16110 eller 183116110, det står der foran mit og det
virker kun med det (1831) foran!

slimZ.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-00 23:12

> Og tryk muligvis *31*16110 eller 183116110, det står der foran mit og det
> virker kun med det (1831) foran!

Det har kun betydning hvis du rent faktisk vil valideres af puljen. I dette
tilfælde skal det bare tjekkes om det telefonmæssige er i orden, og så er
det ligegyldigt om puljen ser dit nummer eller ej.
Det med at *31* ikke fungerer skyldes at W98 ikke kan finde ud af at et
telefonnummer starter med en *

Fra : Bjørn Connolly

Dato : 12-12-00 22:41

Martin Højriis Kristensen wrote:

> [...]
> det ligegyldigt om puljen ser dit nummer eller ej.
> Det med at *31* ikke fungerer skyldes at W98 ikke kan finde ud af at et

Det plejer W98 nu godt at kunne finde ud af. Problemet plejer at ligge med W95
hvis man samtidig har en markering i "Brug landekode og ....."

--
Bjørn Connolly
Som på usenet kun repræsenterer sig selv

Fra : Thomas D.

Dato : 10-12-00 23:19

Jo men kan jeg nu også være sikker på at Mobilix
ikke også tager en del af kagen, da jeg ringer under
deres abonnement??
Jeg har ikke lyst til at betale 300kr i mdr og minutpris
til Mobilix!

Thomas
'

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-00 23:23

> Jo men kan jeg nu også være sikker på at Mobilix
> ikke også tager en del af kagen, da jeg ringer under
> deres abonnement??

Det burde de ikke, men du må høre dem om det...

> Jeg har ikke lyst til at betale 300kr i mdr og minutpris
> til Mobilix!

Forståeligt